شناسهٔ خبر: 35410443 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال قدس اشغالی

صبح امروز یک زن جوان فلسطینی به طرز وحشتناکی در ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد یک زن فلسطینی صبح امروز به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که هویت این زن فلسطینی که توسط نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیده تا این لحظه مشخص نشده است.

مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کردند این زن قصد هدف گرفتن عناصر نیروهای امنیتی را در ایست بازرسی قلندیا داشت که یکی از این نیروها اقدام به هدف گیری و زخمی کردن وی کرده است.

اما ویدئوهای مربوط به این حادثه نشان می دهد که این زن جوان فلسطینی هیچ خطری برای نیروهای رژیم اشغالگر نداشته و برخلاف ادعاهای آنها چاقویی هم همراهش نبوده است. همچنین طبق این ویدئوها یکی از نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی از فاصله ای نزدیک، به وی شلیک کرده است.

شاهدان عینی این حادثه اشاره کردند که نیروهای صهیونیستی به این زن شلیک کرده و منجر به زخمی شدن وی شدند، سپس او را قبل از دستگیری و انتقال به بیمارستان هداسای قدس درحالیکه برای مدتی طولانی غرق در خون بود رها کردند. پس از آن کادر پزشکی خبر فوت این زن جوان فلسطینی را دادند.

عناصر اشغالگر پس از مورد اصابت قراردادن این زن، به افراد حاضر در آن مکان حمله کرده و روی آنها گاز فلفل پاشیدند و این ایست بازرسی را از هردو طرف بستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما