شناسهٔ خبر: 35404869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع دفترچه‌های دانش‌آموزی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به‌منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه، دفترچه دانش‌آموزی در سطح استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و به‌منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه، دفترچه دانش‌آموزی در سطح استان توزیع می‌شود.

وی افزود: با همکاری اتحادیه صنف لوازم‌التحریر، دفاتر در نمایشگاه پاییزه و در فروشگاه‌های سطح استان در دسترس عمومی قرار دارد تا اقشار کم‌درآمد بتوانند دفترچه‌های تحصیلی مناسب و با کیفیت خوب تهیه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تشریح کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، قیمت دفاتر دانش‌آموزی به ترتیب دفترچه ۴۰ برگ ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ ۳۴۰۰ تومان و دفترچه ۱۰۰ برگ ۴۲۰۰ تومان تعیین شده است.

صادقی تصریح کرد: نظارت لازم بر توزیع و فروش این نوشت‌افزار اعمال می‌شود و اگر نرخ فروش بیش‌تر از این رقم باشد، تخلف صنفی واحد محرز و قابل رسیدگی است.

وی گفت: عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا بازرسین سازمان در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/3463/666

نظر شما