شناسهٔ خبر: 35399585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حذف قبوض کاغذی آب مشترکان شهری مازندران

معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای شهری مازندران، از حذف قبوض کاغذی آب خبر داد و گفت: مشترکان با ارسال شناسه قبض خود به شماره پیامک 30004615 این سازمان را برای حذف قبوض کاغذی همراهی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب شهری مازندران، مهدی لطفی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور اظهار کرد: این طرح در راستای ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، صرفه‌جویی اقتصادی، توسعه دولت الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری، نظارت مؤثر، مدیریت کارآمد و حفظ محیط زیست در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۶۲۰ هزار  مشترک در مازندران زیرپوشش شرکت آب  و فاضلاب شهری قرار دارند، تصریح کرد: مشترکین با ارسال شناسه قبض کنتور به شماره 30004615  به سازمان برای حذف قبوض کاغذی کمک کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای شهری مازندران ادامه داد:بعد از دریافت شماره موبایل مشترکین و پردازش آن، طرح حذف قبض کاغذی آب بلافاصله در دستور کار قرار می گیرد.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و هزینه آب‌بها همراه با شناسه قبض، شناسه پرداخت و لینک درگاه پرداخت اینترنتی وسایر اطلاعات قبض  برای مشترکین ارسال می‌شود.

لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای پرداخت  آبها از طریق شماره تلفن 122 و 1522 و استفاده از نرم افزارهای تلفن همراه و پرداخت الکترونیکی که در سایت سازمان طراحی شده است به صورت کلی طرح حذف قبوض کاغذی را در دستور کار سازمان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/86004/ع

نظر شما