شناسهٔ خبر: 35391523 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

آغاز ​ثبت‌نام از ناشران برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب استان کردستان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب استانی خبر داد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، عبید رستمی در جلسه برنامه‌ریزی نهمین نمایشگاه کتاب استان کردستان گفت: نهمین نمایشگاه کتاب کردستان با حضور ناشران استانی و بین‌المللی از 10 تا 15 مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: ناشران و کتابفروشی‌هایی که مایل به شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان هستند، می‌توانند از امروز (26 شهریور) تا اول مهرماه به سامانه الکترونیکی www.icfi.ir  جهت ثبت‌نام، مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با بیان اینکه ناشران استانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: یکی از وظایف اصلی متولیان، مسئولان و دست‌اندرکاران، فراهم کردن بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است و این نمایشگاه ظرفیتی برای حضور و شرکت ناشران استانی نیز فراهم کرده است.

رستمی یادآور شد: تلاش می‌کنیم این دوره از نمایشگاه کتاب استانی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبین باشد و فرصت مناسبی برای فعالان و دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانی به وجود بیاورد.

یادآوری می‌شود، نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار می‌‌شود.

نظر شما