شناسهٔ خبر: 35389661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقام سومی رکابزنان یزدی در لیگ برتر پیست کشور

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد گفت: رکابزنان پیشگامان در مجموع سه مرحله رقابت لیگ برتر پیست کشور عنوان سومی این مسابقات را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

مجتبی فرهمند، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: تیم دوچرخه سواری پیشگامان پس از سه مرحله رقابت لیگ برتر پیست کشور موفق شد در مجموع تیمی در جایگاه سوم بایستد و مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کند.

فرهمند افزود: در آخرین روز از آخرین مرحله این مسابقات حمید بیک خورمیزی رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان مدال نقره رشته مدیسون را به گردن آویخت و عنوان نایب قهرمانی این رشته را از آن خود کرد و توانست با کسب یک مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز عنوان ستاره این مسابقات را کسب کند.

او اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری پیشگامان یزد متشکل از هشت رکابزن یزدی و مربی گری سید مصطفی سید رضایی در سومین و آخرین مرحله لیگ برتر دوچرخه کشور در بخش پیست حاضر شدند.

در این دوره از رقابت‌ها نه تیم پیشگامان، دانشگاه آزاد، امیدنیا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، مس کرمان، پدافند هوایی، شهرداری اراک، هیئت گیلان و هیئت بروجرد حضور داشتند.

سومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست به مدت دوروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

رکابزنان یزدی در لیگ برتر پیست کشور سوم شدند

نظر شما