شناسهٔ خبر: 35369382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت نام ۳۴ هزار نفر زائر از فارس برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی

مدیرکل حج و زیارت فارس گفت: ۳۴ هزار نفر از استان فارس برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت استان فارس بیان کرد: با توجه به توافق به عمل آمده بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق زائران می‌توانند از ۱۰ شهریور تا هفتم آبان ماه امسال بدون نیاز به اخذ روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین  حسینی وارد کشور عراق شوند.

او، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در سامانه سماح از طریق سایت اینترنتی samah.haj.ir یا مراجعه مستقیم به دفتر‌ها و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

زینلی، ادامه داد: هزینه بیمه، هلال احمر و ثبت نام ۲۵۰ هزار ریال است که از متقاضی در ۱۴۵ دفتر مذکور اخذ می‌شود و افرادی که به شکل مستقیم از سامانه ثبت نام می‌کنند تنها باید ۲۲۰ هزار ریال را پرداخت کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس افزود: لغو روادید برای بازه زمانی مذکور اجرایی است و خارج از این محدوده زمانی زائران موظف به اخذ روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند.

او، اضافه کرد: افراد باید به زمان اعزام خود توجه کنند، زیرا این سامانه تا قبل از اربعین حسینی برای ثبت نام متقاضیان باز است.

انتهای پیام/ت

ثبت نام زائران از فارس برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی

نظر شما