شناسهٔ خبر: 35364410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه های هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع اصحاب رسانه برنامه های هفته دفاع مقدس استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز اراک؛ سردار کریمی در جمع خبرنگاران  به همزمانی هفته دفاع مقدس و برگزاری اجلاسیه های کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اشاره کرد و گفت: برنامه های این هفته در قالب اجلاسیه ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کنگره ملی نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی، 14 اجلاسیه پیش بینی شده افزود: کارهای اجرایی و میدانی کنگره حدود 5 سال است که شروع شده و تاکنون هشت اجلاسیه برگزار و بقیه اجلاسیه ها نیز تا 10 مهرماه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله،  اجلاسیه بانوان، اجلاسیه هزار و 400 شهید ارتش استان، اجلاسیه علوم پزشکی، فرهنگیان، اجلاسیه امربه معروف و اجلاسیه حضرت امام را از دیگر اجلاسیه هایی دانست که تا 10 مهرماه در استان برگزار و اجلاسیه اصلی 11 مهرماه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار خواهد شد.

سردار کریمی در ادامه ارائه خدمات رسانی و خدمات اجتماعی، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان را یکی از موضوعات مهم این کنگره عنوان کرد و افزود: در این راستا گروه های جهادی در بیش از 180 نقطه استان مشغول فعالیت هستند و 300 پروژه در زمینه مسکن در دست اقدام است.

وی افزود: به منظور سرعت بخشی به فعالیت ها و ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی، 300 گروه جهادی دیگر نیز به این گروه های جهادی در نقاط محروم استان می پیوندند تا پروژه های مورد نظر در موید خود اجرا و تکمیل شود.

فرمانده سپاه روح الله در پایان رژه نیروهای مسلح و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از اول تا دهم مهرماه را از مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در استان عنوان کرد.

جمع آوری 650 هزار سند در حوزه دفاع مقدس، اعزام 620 زائر اولی به عتبات عالیات، دیدار با خانواده های معظم شهدا، احداث 620 واحد مسکونی برای نیازمندان، برگزاری یادواره های شهدا و ..... از جمله فعالیت و اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی نقش حضرت امام(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان است.

31 شهریور تا 6 مهرماه بعنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

<div id="video-display-embed-code_3953353"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2524934/3953353?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما