شناسهٔ خبر: 35364023 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

«تغزیت خورشید» در بوستان دانشجو

‌گروه جامعه ــ تعزیت خورشید یکی از برنامه‌های جلوه سوگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه، در بوستان دانشجو برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱، تعزیت خورشید یکی از برنامه‌های جلوه سوگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه، در بوستان دانشجو برگزار می‌شود.
 
در این برنامه که با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگو‌های دینی و پاسداشت هنر اصیل ایرانی - شیعی تعزیه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ برگزار می‌شود، گروه تعزیه امام حسن مجتبی‌(ع) به سرپرستی رضا علی‌خانی، اقدام به اجرای تعزیه حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و حضرت علی‌اکبر‌(ع) می‌کند.
 
به تصویر کشیدن حماسه و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و قبول نکردن امان‌نامه و شرح رشادت‌های حضرت علی‌اکبر‌(ع) که می‌تواند در دوران فعلی به عنوان سرمشق زندگی قرار گیرد، نکات برجسته این تعزیه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این تعزیه طی روز‌های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه، از ساعت ۱۷ به بوستان دانشجو واقع در چهارراه ولیعصر(عج) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با شماره ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس گیرند.
 
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما