شناسهٔ خبر: 35362579 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلیمن طائب در هیات رزمندگان اسلام کاشان:

کربلا تفسیرآیات قرآن است

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار کربلا را تفسیرآیات قرآن دانست وبا بیان اینکه قرآن کربلا را زنده کرد گفت: قرآن از ابتدا تا انتها یا در رابطه با کافران یا مومنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان  حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در مراسم عزاداری هیات رزمندگان اسلام که درسالن ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار شد، گفت: کربلا تفسیر آیات قرآن است و قرآن از ابتدا تا انتها یا در رابطه با کافران یا مومنان است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کربلا را زنده کرد، افزود: اگر قرآن درست تفسیرشود، «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ» خروجی آن انسان‌های مومن است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: خداوند عاشورا و کربلا را به یک تابلو تبدیل کرد و گفت به هر قیمتی شده این تابلو را زنده نگهدارید چرا که اگر عاشورا را زنده نگهدارید هرچه بخواهید به شما خواهم داد.
رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: اگر نام کربلا و امام حسین (ع) زنده بماند برای امام زمان(عج) یار درست می‌شود و با درست شدن یار پیروز می‌شویم.
 
وی با اشاره به اینکه تنها جایی که می‌تواند برای امام زمان (عج) سرباز تربیت کند عاشورا است، گفت: امام زمان (عج) نیاز به یار دارد و عاشورا و عزاداری برای امام حسین (ع) می‌تواند برای آن حضرت سرباز تربیت کند.

نظر شما