شناسهٔ خبر: 35357240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر انگلیس؛

تاتنهام با درخشش «سون هیونگ مین» کریستال پالاس را مغلوب کرد

تهران- ایرنا- تیم تاتنهام با درخشش «سون هیونگ مین» ملی پوش کره‌ای خود، تیم بسیار سخت کوش کریستال پالاس را با نتیجه باور نکردنی ۴ بر صفر شکست داد.

صاحب‌خبر -

امروز (شنبه) و در روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جزیره شاگردان «مائوریسیو پوچتینو» در دیداری تماشایی برابر کریستال پالاس کنترل توپ و میدان را در ۶۶ درصد از زمان بازی در اختیار داشتند و با طراحی ۱۳ حمله موفق به روی دروازه حریف، چهار بار موفق به گلزنی شدند.
سون در دقایق ۱۰ و ۲۳ و «اریک لاملا» در دقیقه ۴۲ با درخشش خود در این دیدار برای تیمشان تاتنهام گلزنی کردند. دیگر گل اسپرزها را «پاتریک ون انهولت» مدافع هلندی تیم کریستال پالاس در دقیقه ۲۱ درون دروازه خودی جای داد و به تیم حریف درکسب این برتری  ارزشمند کمک کرد.
تاتنهام با برتری دراین دیدار خانگی هشت امتیازی شده و با ۶ پله صعود به رده  سوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
در نقطه مقابل کریستال پالاس نیز با هفت امتیاز اندوخته خود و ۶  پله سقوط به رده  دهم  این جدول رفت. درحالی‌که سون در ترکیب اصلی اسپرزها قرار داشت و ۲ گل نیز مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند، «علیرضا جهانبخش» ملی پوش کشورمان حتی درفهرست ۱۸ نفره تیم برایتون برابر برنلی نیز قرار نگرفت.


نتایج سایر دیدارهای همزمان از این قرار است:
منچستریونایتد یک  -  لستر سیتی صفر
برایتون یک – برنلی یک
شفیلدیونایتد صفر – ساوتهمپتون یک
ولورهمپتون ۲ – چلسی ۵
منچسترسیتی مدعی عنوان قهرمانی نیز تا دقایقی دیگر برابر نوریچ سیتی به میدان می رود.
تیم مدعی لیورپول در آغاز رقابت های هفته پنجم همانطور که پیش بینی می‌شد تیم نیوکاسل را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و به تنهایی در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند.

برچسب‌ها:

نظر شما