شناسهٔ خبر: 35349341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حوادث کوتاه از کشور

صاحب‌خبر -

    
    جاسازی مواد مخدردر کامیون
یزد – خبرنگار کیهان: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف تریاک در این استان خبر داد.  
 سرهنگ «علی افخمی» گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون بنز مشکوک و خودروها را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.
وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها که با محموله تره بار از شرق کشور عازم یزد بودند، 188 کیلو تریاک کشف شد.
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با بیان اینکه در این زمینه دو متهم نیز دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند تصریح کرد: قاچاقچیان روانه زندان شدند
کشف گوشت فاسد
ساری – خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی میاندورود از کشف گوشت فاسد و غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی داداش تبار افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به یک خودروی حامل گوشت در این شهرستان مشکوک و آن را متوقف کردند.
او گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود افزود: گوشت‌های فاسد مکشوفه و محتویات این خودرو توسط اداره دامپزشکی این شهرستان امحاء و راننده خودرو نیز دستگیر شد.
واژگونی خودرو
قزوین – خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی در جاده «بوئین زهرا به قزوین» خبر داد.
سرهنگ «نصرالله بیگلری» گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری «پی کی» از جاده منحرف و واژگون و یک سرنشین 55 ساله خودرو در دم فوت و سرنشین دیگر خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.وی تصریح کرد: کارشناسان علت این سانحه را بی‌توجهی به جلو از سوی راننده سواری پی کی اعلام کردند.
کشف جسد
کرج – فارس: رئیس‌جمعیت هلال احمر کرج گفت: جسد خانم ۳۷ ساله‌ای که در رودخانه غرق شده بود با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر کرج ،عوامل آبفا و غواصان محلی این منطقه، کشف شد.
فتح الله هاشمی نژاد گفت: علت اصلی غرق شدگی‌های زیاد امسال بالا آمدن سطح آب، شدت بیشتر جریان و سرمای آب است که افراد پس از ورود یا سقوط در آب رودخانه با گرفتگی عضله مواجه شده و با برخورد به سنگ و درختان مسیر جان خود را از دست می‌دهند.
تیراندازی به بازنشسته نظامی
مهاباد- ایرنا- یکی از بازنشستگان نظامی در مهاباد توسط فرد یا افراد ناشناس مورد سوءقصد قرار گرفت و به شدت زخمی شد.
یک منبع آگاه انتظامی با بیان اینکه تیراندازی با اسلحه گرم انجام شده، اعلام کرد: پنج گلوله از طرف ضارب به سمت این فرد شلیک شد ولی خوشبختانه به علت اینکه گلوله‌ها به پایین تنه برخورد کرده، این فرد جان سالم به‌در برده است. وی با اشاره به اینکه اختلافات شخصی علت این حادثه گزارش شده است، اظهار داشت: شناسایی فرد مورد نظر و تحقیقات بیشتر در این زمینه در حال انجام است.
کشف داروی غیرمجاز
سرویس شهرستانها : جانشین فرمانده انتظامي استان گلستان از كشف بیش از 21 هزار قلم داروی غیرمجاز در شهرستان مراوه تپه خبر داد.
سرهنگ «مسعود فروزان» گفت: ماموران انتظامی شهرستان مراوه تپه حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر 21 هزار و 800 قلم داروی غیرمجاز کشف کردند.وی اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
بازداشت عامل اخلال در بیمارستان
خرمشهر – باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: فردی که موجب بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی در یکی از بیمارستانهای این شهرستان شده بود بازداشت شد.
سرهنگ همت الله ترکارانی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی در این رابطه افزود: فرد مذکور هنگام ورود به بیمارستان ولیعصر خرمشهر با کادر درمانی، عوامل نگهبانی درگیر شده و با پرتاپ صندلی به سمت پرستاران و پاره کردن پرونده‌های پزشکی بیماران باعت اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شده بود.
او اضافه کرد: این مرد که  تعادل روحی نداشت با یکی از ماموران انتظامی درگیر شده و او را از ناحیه انگشت دست مصدوم کرد.
وی ادامه داد: نامبرده به اتهام اخلال درنظم عمومی، تخریب، ضرب و جرح، ایجاد رعب و وحشت، توهین و فحاشی به ماموران بازداشت و روانه زندان شد.
دستگیری قاتل فراری
اهواز – ایسنا: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری قاتل فراری پیش از خروج از کشور خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در منطقه شهرک رزمندگان اهواز، عوامل انتظامی بلافاصله در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: پس از اعزام مأموران کلانتری ۱۷ به محل حادثه و بررسی موضوع، مشخص شد که این نزاع و درگیری پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و یک موتورسیکلت رخ داده و متعاقب آن، راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر شده و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو، راننده موتورسیکلت را مجروح کرده و از صحنه متواری شده است.
دالوند ادامه داد: پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، این فرد به علت جراحت وارده فوت کرد .
فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۷ اهواز ظرف مدت کمتر از سه ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر صنعتی است، در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد، قصد خروج از کشور به عراق را داشت، در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیرکردند.
کشف شمش طلای سرقتی
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، 15 عدد شمش طلای سرقتی به وزن دو کیلوگرم در شهر کرمانشاه کشف شد.
سرتیپ «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: ماموران کلانتری سعدی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه‌دار و فراری شدند.وی ادامه داد: ماموران کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضائی، در فرصت مناسب وارد مخفیگاه سارق فراری شده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی 15 عدد شمش طلا، 9 عدد دسته چک، 43 برگ 100 دلاری، 30 برگ پنج هزار دیناری، 30 هزار لیر و دو میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: این فرد پس از دستگیری برای بازجویی بیشتر و تکمیل تحقیقات، تحویل پلیس آگاهی استان شد.

نظر شما