شناسهٔ خبر: 35346641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

معرفی دستگاه‌های اجرایی برگزیده بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی

صاحب‌خبر -
بندرعباس ـ خبرنگار اطلاعات: دستگاه‌های اجرایی برگزیده در بیست و دومین جشنواره شهیدرجایی هرمزگان معرفی شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان در مراسم معرفی دستگاههای برتر این جشنواره گفت: در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، شرکت آب و فاضلاب شهری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.

صالح دریانورد افزود: در شاخص‌های عمومی شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل تامین اجتماعی، اداره کل منابع طبیعی، در شاخص‌های اختصاصی اداره کل امور مالیاتی، انتقال خون، اداره کل فنی و حرفه‌ای، مدیریت شعب بانک کشاورزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای، در شاخص بیشترین رشد امتیازات مجموع شاخص‌های اختصاصی و عمومی نسبت به سال گذشته اداره کل بنادر و دریانوردی، حفاظت محیط زیست، اداره کل فرودگاه‌های استان، شرکت آب فاضلاب روستایی، در شاخص اقدامات برجسته عمومی دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان، توزیع نیروی برق، در حوزه اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه بافت فرسوده شهری: اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بندرعباس و در شاخص رضایتمندی مردم استانداری هرمزگان، اداره کل ثبت احوال و اداره کل مخابرات استان هرمزگان به عنوان دستگاه‌های برتر استان معرفی شدند.

وی گفت: فرماندار میناب، فرماندار بستک، فرماندار حاجی‌آباد و بخشداری رویدر از توابع شهرستان خمیر، بخشداری بخش مرکزی قشم نیز به عنوان فرمانداری‌ها و بخشداری‌های برتر استان معرفی شدند.

وی افزود:در این جشنواره همچنین در حوزه عدالت محوری و توسعه امنیت قضایی و اقتصادی از تلاش‌های اداره کل دادگستری و دادستانی استان در حوزه ایجاد امنیت پایدار، تثبیت حاکمیت ملی و ایجاد آرامش و رفاه اجتماعی از اداره کل اطلاعات استان هرمزگان، در حوزه ایجاد امنیت پایدار، پاسبانی از مرز‌های دریایی خلیج فارس و رفع محرومیت اقتصادی مناطق محروم از فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و در حوزه ایجاد امنیت پایدار و ثبات در مناطق مختلف استان از فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان تجلیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: در این جشنوار همچنین از تلاش‌های صداوسیمای مرکز خلیج فارس و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان هم قدردانی شد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان در این جشنواره گفت: مجموع تلاش‌های دولت‌ها باید باعث ایجاد عزت برای اسلام و جامعه اسلامی و ذلت برای دشمنان شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: اگر چرخ حرکت دولت‌ها بر اساس معیار‌ها و مبانی دینی باشد رفاه نیز در جامعه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به این که در کشور نیاز به خلاقیت و ابتکار داریم گفت: درسختی و مشکلات است که مهارت، هنر و تدبیر دولتمردان خود را نشان می‌دهد.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: هرمزگان باید خود را برای یک جهش جدید آماده کند.

فریدون همتی افزود:امسال در هرمزگان و در هفته دولت با تلاش دستگاه‌های اجرایی ۶۲۰ طرح با هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: رئیس‌جمهوری بهمن امسال برای چهارمین بار به استان هرمزگان سفر می‌کند که این موضوع نشان دهنده اهمیت هرمزگان در تصمیم گیری‌های ملی است.

استاندار هرمزگان افزود: در منطقه شمیل ۵۰۰ هکتار برای احداث شهرک گلخانه‌ای مهیا شده است.

نظر شما