شناسهٔ خبر: 35345343 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مازیار ناظمی:

داورزنی همچنان معاون وزیر ورزش است

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان: محمدرضا داورزنی همچنان معاون قهرمانی وزارتخانه است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آقای مازیار ناظمی درباره نام‌نویسی آقای محمدرضا داورزنی در انتخابات فدراسیون والیبال گفت: نام‌نویسی ایشان در انتخابات، خللی در ادامه مسئولیت داورزنی به عنوان معاون قهرمانی ایجاد نمی‌کند.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان افزود: ایشان می‌تواند به عنوان نامزد در انتخابات ریاست والیبال حضور یابد و در صورتی که رای بیاورد با توجه به اینکه نمی‌تواند همزمان دو شغل را داشته باشد در اینصورت یا به عنوان سرپرست معاونت قهرمانی ادامه فعالیت می‌دهد یا وزیر فرد دیگری را به عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تعیین خواهد کرد.

این توضیحات سخنگو در حالی عنوان شده است که آقای داورزنی چندی پیش اعلام کرده بود که اگر برای انتخابات ریاست والیبال شرکت کنم ابتدا از سمتم در وزارت ورزش استعفا می‌دهم.

محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش در آخرین لحظات نام‌نویسی از کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال در محل فدراسیون حضور پیدا کرد و برای حضور در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

بعد از این نام نویسی بود که در رسانه‌ها از آقای علی رغبتی به عنوان سرپرست و آقای مهدی علینژاد به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش نام برده شد.

نظر شما