شناسهٔ خبر: 35319140 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه؛ یازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی برگزار می شود/ لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی بر بهره گیری از همه ظرفیت های استان در برگزاری شایسته و مطلوب یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ محمدتقی آریان در جلسه ستاد استانی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان شاهد برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر نمایشگاه کتاب استان و حضور حداکثری علاقمندان از این نمایشگاه باشیم.

وی، به وظایف هر یک از دستگاه های اجرایی استان در برگزاری نمایشگاه کتاب استان پرداخت و افزود: نمایشگاه کتاب استان یک رویداد بزرگ فرهنگی است که می بایست برای برگزاری مطلوب آن در استان تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه از برپایی یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از ۱۰ تا ۱۶ مهر ماه در بجنورد خبرداد .

حسین فرخنده افزود: تقویت چرخه نشرکشور، در دسترس قراردادن کتب مورد نیاز علاقمندان، تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب در استان می باشد .

وی، به تخفیف ۳۰ درصدی عرضه کتاب ها در نمایشگاه اشاره و اظهار کرد:  این تخفیف ۲۰ درصد از محل خرید بن الکترونیکی ۱۰ درصد هم توسط ناشر لحاظ خواهد شد .

فرخنده، اظهار داشت: تمام تلاش ما در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برای حضور ناشران مطرح کشوری در نمایشگاه  و عرضه کتاب های موثر می باشد.

وی، اظهار امیدواری کرد: با همدلی، هماهنگی و پیوستگی همه دستگاه های اجرایی استان بتوانیم شاهد استقبال حداکثری مردم در نمایشگاه کتاب استان باشیم .

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در مصلی امام خمینی( ره )بجنورد برگزار خواهد شد .

نظر شما