شناسهٔ خبر: 35317676 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جروزالم پست: انتخابات در اسرائیل باز هم به بن‌بست خواهد رسید

جروزالم پست در گزارشی از احتمال به بن‌بست رسیدن انتخابات روز سه‌شنبه رژیم صهیونیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست در گزارشی نوشت: طبق نتایج آخرین نظرسنجی ها، انتخابات روز سه شنبه در اسرائیل باز هم به بن بست خواهد رسید، زیرا احزاب حامی دو نامزدِ اصلی در این انتخابات، در مجموع، تعداد برابری از کرسی‌ها را در پارلمان اسرائیل (کنست) به دست خواهند آورد.

پایگاه اینترنتی این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی در گزارشی نوشت: نتایج نظرسنجی انجام شده به درخواست کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل که شب گذشته (جمعه شب) در این شبکه تلویزیونی پخش شد، حاکی از آن است که هر یک از دو حزبِ رقیب اصلی در انتخابات آتی اسرائیل، یعنی حزب حاکم «لیکود» و حزب «آبی و سفیدِ» بنی گانتز، رقیب سرسخت نتانیاهو، ۳۲ کرسی در کنست (پارلمان اسرائیل) به دست خواهند آورد.

تمامیِ احزاب حامی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در مجموع، ۵۸ کرسی به دست خواهند آورد و احزاب چپِ میانه نیز در مجموع، ۵۳ کرسی کسب خواهند کرد. از این‌رو، حزب «یسرائیل بیتنو» متعلق به آویگدور لیبرمن که پیش‌بینی می‌شود ۹ کرسی به دست آورد، تعیین کننده نتیجه نهایی این انتخابات خواهد بود، زیرا اگر این حزب با هر یک از دو طرفِ رقیب وارد ائتلاف شود، اکثریتِ ۱۲۰ کرسی کنست را به آن طرف اعطا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما