شناسهٔ خبر: 35311906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس دانشگاه یاسوج :

دانشگاه یاسوج جزء ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

شبکه علم سنجی تایمز، دانشگاه یاسوج را در دردیف ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه این شبکه علمشبکه علم سنجی تایمزدانشگاه یاسوج را در دردیف ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار داد. سنجی از معتبرترین شبکه‌های علمی دنیا است که با رصد فعالیت‌های دانشگاهی ارزشیابی هزار و سیصدو ۹۶ واحد دانشگاهی را بر مبنای ۱۳ شاخص از جمله ارتباط، علم و صنعت، ارتباطات بین الملی با سایر مراکز علمی جهان، آموزش و پژوهش انجام می‌دهد گفت: این شبکه دانشگاه یاسوج را در ردیف ۵۰۰ دانشگاه موفق جهان معرفی کرد.
آقای عریان افزود: این در حالی است که دانشگا‌ه های مطرحی در کشور از جمله تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر، دانشگاه شیراز، علم و صنعت، صنعتی اصفهان در این رتبه بندی بعد از دانشگاه یاسوج قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: دانشگاه یاسوج بعد از دانشگاه انوشیروان بابل مقام دوم را در بین دانشگاه‌های کشور در این رتبه بندی به خود اختصاص داد.
رییس دانشگاه یاسوج بیان کرد: مقرر شده است ۵۰ واحد دانشگاهی جهان اسلام تا افق هزار و ۴۰۵ در شبکه علم سنجی تایمز و سایر شبکه‌های مهم علم سنجی دنیا قرار گیرند که تاکنون ۱۲ دانشگاه از جمله دانشگاه یاسوج موفق به جای گیری در ردیف شاخص‌های خواسته شده این شبکه‌ها شده است.
شبکه علم سنجی تایمز جزء شش شبکه مهم علم سنجی جهان است.

<div id="video-display-embed-code_3945986"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2522973/3945986?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما