شناسهٔ خبر: 35295626 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد؛

لزوم توجه به محتوا در برگزاری کنگره ملی امام و شهدای استان مرکزی

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی باید توجه به مباحث محتوایی در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک اظهار داشت: کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان باید یک کار آبرومندانه، عزت مندانه، شرافتمندانه و الگو باشد.

وی ادامه داد: در برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان باید در محتوا سرمایه گذاری شود تا راه، اهداف و نقش علمدار میدان مجاهدت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در طول تاریخ تشیع نشان داده شود.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: این علم که امام راحل به دست ما سپرده است، نشات گرفته از نهضت عاشورا و کربلا است.

وی گفت: استان مرکزی با توجه به بررسی نقش امام راحل این کنگره از موقعیت ویژه ای برخوردار است و باید از معارف اسلامی امام راحل، از سیره و تجربیات ایشان در مشروطه، تاریخ و... در این کنگره استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: با توجه به برداشتن ویزا و بازگشایی مرز خسروی در اربعین سال جاری حضور بیش از دو میلیون نفر در آئین اربعین پیش بینی می شود و از موکب ها، روحانیت و... انتظار می رود اقدامات و پیگیری های لازم را انجام دهند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: در برابر جبهه کفر، اسراییل، صهیونیسم و سایر دشمنان نظام و انقلاب باید حکیمانه عمل کنیم و جبهه داخلی را تقویت کنیم.

وی اظهار کرد: استان مرکزی باید از آمادگی بیشتری برای اربعین برخوردار باشد و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم.

وی گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه خواهران و برادران مسئولیت سنگینی بر عهده ما می باشد، بچه ها امید آینده هستند و برای نسل آینده باید سرمایه گذاری ویژه ای صورت پذیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: معلمین، خانواده ها، اولیا و مربیان از جایگاه ویژه ای برای تربیت و هدایت فرزندان برخوردار هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با مهم برشمردن نحوه برخورد با مردم تاکید کرد: فرمانداران، بخشداران و... باید در برخورد با مردم شیوه دلسوزانه، حکیمانه و خدمتگزارانه باشد.

وی گفت: برخورد حکیمانه با مردم بهترین خدمت به نظام اسلامی است و کارکنان، بخشداران، کارگزاران، فرمانداران، شورا و... باید شیوه برخورد آنها با مردم سازنده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: مردم باید بدانند که امکانات دستگاه های اجرایی محدود و شرایط کنونی سخت است. همواره باید هوشیار باشیم و باید مراعات کنیم بهانه ای به دست دشمن ندهیم.

نظر شما