شناسهٔ خبر: 35284519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۶۳۰ سبد احسان حسینی کمیته امداد در دامغان توزیع شد

سمنان-ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان گفت: یک هزار و ۶۳۰ بسته کالای ضروری بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان در قالب کاروان احسان حسینی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا کشاورزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کاروان احسان حسینی با هدف توزیع یک هزار و ۶۳۰ بسته شامل برنج، روغن‌ و ماکارونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان دامغان در روز یازدهم محرم ایجاد شد.
وی ادامه داد: از این تعداد بسته، ۷۸۰ عدد مربوط به مددجویان بخش امیرآباد و ۸۵۰ بسته مربوط به مددجویان تحت حمایت بخش مرکزی و شهر دامغان است. 
کشاورزیان اضافه کرد: ارزش ریالی سرانه هر نفر، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و در مجموع یک میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال بود، از این میزان اعتبار، ۲۰۰ میلیون ریال توسط یک خیر و بقیه توسط دیگر خیران و مردم منطقه تامین اعتبار شد.
وی تصریح کرد: توزیع این اقلام در روز سوم امام حسین (ع) زیر نظر کارکنان کمیته امداد انجام شد.
کشاورزیان، به اجرای طرح نذرواره حسینی اشاره کرد و گفت: در روز ۱۱ محرم در مراسم اجتماع عظیم عاشورائیان شهر دامغان و امیریه، ۷۲ دیگ غذا به نیت ۷۲ شهید دشت کربلا در میدان کوثر امیریه و بکیربن اعین دامغان پخت و در بین عزاداران حسینی توزیع شد. 
یک هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دامغان و ۸۰۰ خانوار نیز تحت پوشش کمیته امداد بخش امیرآباد هستند. بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان و در ۲۵ کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

نظر شما