شناسهٔ خبر: 35281984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پائولو دی کانیو: فرناندو یورنته از ایکاردی بهتر است؛ قهرمانان بی نظم به پاری سن ژرمن می‌روند

میلاد وفادار

مهاجم سابق لاتزیو، یوونتوس، ناپولی و میلان معتقد است حواشی ایکاردی کیفیت فنی او را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پائولو دی کانیو اعتقاد دارد فرناندو یورنته می‌تواند بازیکن مفیدتری برای ناپولی نسبت به مائورو ایکاردی باشد.

به نقل از کالچو مرکاتو، ناپولی در طول تابستان امسال ایکاردی را هدف اصلی خود در خط حمله قرار داده بود اما پس از این که این بازیکن از امضای قرارداد با پارتنوپی خودداری کرد و در روز پایانی بازار نقل و انتقالات راهی پاری سن ژرمن شد، ناپولی هم تصمیم گرفت یورنته، مهاجم سابق تاتنهام را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. دی کانیو در مصاحبه جدید خود در مورد هر دوی این بازیکنان حرف زده است.

یورنته از ایکاردی بهتر است. او پس از مصدومیت هری کین، با تواضع و اراده‌ای که بعد از آن همه نیمکت نشینی داشت، شخصیتش را نشان داد. وقتی بیست دقیقه به پایان بازی باقی مانده باشد و مرتنس و اینسینیه پشت سر او حضور داشته باشند، یورنته می‌تواند هر چیزی را عوض کند. 

انتقال ایکاردی به پاریس برای دی کانیو جای تعجب نداشته است زیرا پاری سن ژرمن جای «قهرمانان بدون نظم» است.

آیا واقعا آنچلوتی کسی مثل ایکاردی را می‌خواست که پس از صحبت‌های همسر-مدیر برنامه خود، نتوانست از هم تیمی‌های خود عذرخواهی کند؟ البته باید بُعد فنی را هم در نظر داشت. کارلو به مهاجمی با خلاقیت مرتنس نیاز دارد. ایکاردی فقط زمانی گلزنی می‌کند که توپ را از عقب برایش ارسال کنند. در سایر موارد نمی‌تواند کارهایی که از یک مهاجم مدرن انتظار می‌رود را انجام دهد. اگر گلزنی نکند، کمکی برای تیم محسوب نمی‌شود. حضور او در پاری سن ژرمن؟ جای تعجبی ندارد زیرا آن باشگاه فرانسوی مقصدی طبیعی برای قهرمانان بی نظم است. 

نظر شما