شناسهٔ خبر: 35266230 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

آمادگي کامل مرزبانان در مرز خسروي

گروه ناجا - جانشين فرمانده مرزباني ناجا گفت: با تأمین امنیت مرز خسروی، زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف می شوند.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" در حاشيه بازديد از مرز خسروي در جمع خبرنگاران گفت: امروز به بركت خون شهدا، رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مردم و رزمندگان مقتدر نيروهاي مسلح، به بالاترين سطح امنيت در كشور رسيده‌ايم که بايد قدردان اين نعمت الهي باشيم.

وی افزود: مرزداران غرب کشور به ويژه در قصر شيرين، آمادگي لازم جهت ارائه خدمات به زائران در همايش عظيم اربعين حسيني (ع) را دارند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به آمادگی مرزبانان در فراهم کردن تسهیلات لازم در تردد زائران، تصریح کرد: مرزباني به صورت شبانه روز امنيت را در نقطه صفر مرزي قصر شیرین و مرزی خسروی تأمین خواهد کرد تا زائران بدون هیچ‌گونه دغدغه امنیتی به زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) مشرف شوند.

سردار گودرزی  روحیه مرزبانان را وصف ناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: روحيه و نشاط در بين مرزبانان غيور که سنگربانان نظامي و دفاعي کشور هستند محسوس است و آن ها با شور وصف ناپذيري ماموريت ذاتي خود را انجام مي دهند که جای قدردانی دارد.

گفتنی است، سردار "گودرزی" در سفر به استان کرمانشاه به صورت ميداني از وضعيت زيرساخت‌هاي پايانه مرزي خسروي و مرزهای حوزه شهرستان قصر شیرین بازدید کرد.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما