شناسهٔ خبر: 3526031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گرد و خاک همایش ملی توسعه عمرانی کلانشهرهای کشور در اهواز را لغو کرد

اهواز- ایرنا- همایش ملی توسعه عمرانی کلانشهرهای کشور که طبق برنامه قرار بود روز دوشنبه در اهواز برگزار شود به علت شرایط نامساعد جوی و حضور نیافتن میهمانان و مدعوین لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا طبق اعلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز این همایش ملی قرار بود ساعت هشت و 30 دقیقه روز دوشنبه در سالن شهید بهشتی این دانشگاه برگزار شود ولی به علت شرایط نامساعد جوی در خوزستان و کلانشهر اهواز برگزار نشد.

اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوزستان نیز روز دوشنبه اعلام کرد:نمایشگاه بین المللی صنایع دستی خوزستان به دلیل شرایط جوی نامناسب برپا نخواهد شد.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی خوزستان طبق برنامه قبلی قرار بود از 21 تا 25 بهمن ماه 1393 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برپا شود.

آلودگی ناشی از گرد و خاک در خوزستان روز یکشنبه به گونه ای بود که بسیاری از جلسات و همایش ها در اهواز و برخی شهرهای استان به حالت تعلیق درآمد.

'همایش پاکسازی ساحل کارون ' که قرار بود با حضور شماری از بازیگران و هنرمندان کشوری روز یکشنبه گذشته برگزار شود به دلیل لغو پروازها برگزار نشد.

پدیده گرد و خاک در دو هفته اخیر ضمن تعطیلی ادارات و مدارس برخی شهرهای استان خوزستان ، فعالیت عادی شهروندان را مختل کرد.

با وجود آنکه روز دوشنبه اهواز هوای بهتری را نسبت به روز گذشته تجربه کرد ولی نوبت صبح مدارس 12شهر خوزستان تعطیل اعلام شد.

6065/6064

نظر شما