شناسهٔ خبر: 35221359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نقد سخنگوی شورای شهر به عملکرد شهردار گرگان تا افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از عملکرد شهردار خواستار اجرایی شدن تمام وعده‌های داده شده در زمان انتخاب وی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یکصد و هفتاد و نهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان امشب به ریاست «حمیدرضا آقاملایی» رئیس جدید این شورا  برگزار شد که در این جلسه «حسین ربیعی» سخنگوی شورا نطق پیش از دستور خود را قرائت کرد.

وی گفت: شهرداری گرگان نیاز به رهبری ندارد بلکه به یک مدیر اجرایی خوب نیاز دارد که بتواند تمام فازهای اجرایی پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف را مدیریت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: متاسفانه به اعتقاد من شما هنوز به تمام وعده‌هایی که در زمان انتخاب شما توسط اعضا داده شد عمل نکرده‌اید و حتی نظارت مناسبی بر عملکرد نیروهای تحت مدیریت در مناطق و سازمان‌ها ندارید.

ربیعی گفت: به نظر من درآمد 50 میلیاردی ماده 100 در سال گذشته نشان دهنده رشد تخلفات ساختمانی در شهر است که انتظار می‌رود با افزایش نظارت‌ها این تخلفات به حداقل برسد.

وی تاکید کرد: اجرای پروژه تلکابین، اجرای پروژه سرمایه‌گذاری در چهارشنبه بازار، اجرای پروژه شهربازی مدرن و اجرای پروژه هتل ناهارخوران بخشی از مهمترین وعده‌های داده شده بود که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: متاسفانه در خیابان صیاد شیرازی گرگان دیوارکشی‌های غیرمجاز از چند متر به چند هکتار رسیده و باید برابر ابن تخلفات غیرمجاز با قدرت ایستادگی کرد.

ربیعی بیان کرد: انتظار می‌رود تعامل شهردار گرگان با اعضای شورای اسلامی شهر بیش از این باشد تا ضمن حفظ شان و جایگاه شورای شهر، حرکت رو به رشد شهر سرعت گیرد.

گفتنی است، در این جلسه لوایح مختلفی مورد بحث، بررسی و رای گذاشته شد که افزایش 15 تا 20 درصدی نرخ کرایه سرویس‌های مدارس از جمله مصوبات مهم این جلسه بود که این مصوبه پس از تائید کمیته تطبیق فرمانداری گرگان قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/83004

نظر شما