شناسهٔ خبر: 35121970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشییع پیکر مادر شهیدان باغبان نوین در تبریز

پیکر مادر شهیدان یعقوب و پرویز باغبان نوین امروز در تبریز تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پیکر بانو الحاجیه منور مروت علیان بعد از تشییع بر دوش مردم قدردان و شهیدپرور تبریز در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر، کنار فرزندان شهیدش آرام گرفت.
شهید پرویز باغبان نوین سال ۶۱ در عملیات آزادسازی خرمشهر و شهید یعقوب باغبان نوین سال ۶۲ در جزیره مجنون در جریان عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی هم در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت مادر شهیدان یعقوب و پرویز باغبان نوین را تسلیت گفتتند.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آمده است: تلاش مومنانه آن بانوی عفیف و پاکدامن که با اقتدا به خاتون دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، در تربیت فرزندانی برومند، مجاهد و انقلابی که برای همیشه در سپهر مقاومت و ظلم ستیزی ملت عظیم الشان ایران می‌درخشد، الگویی ماندگار و ارزشمند را برای همیشه نزد جامعه زنان این سرزمین به ودیعت نهاده است.

محمدرضا پورمحمدی نیز در پیام خود با ذکر اینکه درگذشت مادر مومنه و پرهیزکار، ام‌الشهیدین بانو حاجیه منور مروت علیان، موجب تألم و تأثر فراوان شد افزوده است: پدران و مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند که در سراسر زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده‌اند.

 

انتهای پیام/

پیام تسلیت امام جمعه تبریز ، مادر شهیدان باغبان نوین

برچسب‌ها:

نظر شما