شناسهٔ خبر: 35115143 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکریم ارباب رجوع؛

ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی + فیلم

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ملاقات مردمی خود، مسائل و مشکلات تعدادی از شهروندان را بررسی و دستور رسیدگی به آن را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی در ملاقات مردمی خود  پای درد دل تعدادی از شهروندان نشست و دستورات لازم را برای رسیدگی به مسائل و مشکلات و درخواست های آنان را صادر کرد.
در این دیدار که در مسجد علی ابن ابیطالب اراک برگزار شد، تخفیف در مجازات راهور، برخورد با اراذل اوباش، بحث اعمال قانون پلیس راهور، تخفیف پارکینگ و مبارزه با مواد مخدر و برخورد با معضلات و مشکلات اجتماعی از جمله موضوعاتی بود که مردم در دیدار مطرح کردند و خواستار رسیدگی شدند.
سرهنگ مفخمی شهرستانی در این دیدار سامانه 197 را پل ارتباطی بین پلیس و مردم دانست و گفت: در این دیدار معضلات و مشکلات اجتماعی مردم توسط مسئولان انتظامی بررسی و جهت برای رفع آن برنامه ریزی می شود.
وی افزود: در این دیدارها آنچه برای پلیس مهم است حضور در بین مردم و شنیدن صدای آنهاست و رفع مشکلات و دغدغه هایی که مردم در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی و اجتماعی دارند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه پلیس را خادم مردم دانست و گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و هرچه ارتباط پلیس با مردم بیشتر باشد در ایجاد امنیت پایدار موفق تر خواهد بود.
وی از شهروندان خواست تا موضوعات و پیشنهادات خود را با سامانه 197 در میان بگذارند تا توسط پلیس رسیدگی شود.

ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3906735"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2515086/3906735?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما