شناسهٔ خبر: 34966879 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد:

مردم برای رفت و آمد از اتوبوس استفاده کنند/ اسقرار 10 دستگاه اتوبوس در میدان آزادی سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان بویژه ساکنان شهرک بهاران ده دستگاه اتوبوس جهت جابجایی مسافران در زمان پیک مسافر از ساعت 19 در میدان آزاد سنندج مستقر هستند.

صاحب‌خبر -

امیر جمشید نژاد پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: متاسفانه تصاویری از ازدحام مسافر در ساعات ابتدای غروب در میدان آزادی از طریق شبکه های مجازی پخش شده که در این تصاویر ازدحام شهروندان و ورود به محل تردد خودروها باعث ترافیک شده بود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: ازدحام مسافر در ساعات ابتدای غروب در اکثر مسیرهای سطح شهر امری طبیعی است که اکیپ نظارت این سازمان در اکثر خطوط بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت می کنند.

او گفت: یکی از مسیرهایی که در اوایل شب شاهد افزایش مسافر هستیم مسیر میدان آزادی به سمت شهرک بهاران است.

جمشید نژاد افزود: طولانی بودن مسیر میدان آزادی تا شهرک بهاران باعث شده که تاکسی ها در حین حرکت به سمت شهرک بهاران به علت طولانی بودن مسیر و همچنین ترافیک شدید در حین بازگشت با تاخیر مواجه شوند.

وی اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و تسریع در جابجایی مسافر علاوه بر پنج دستگاه اتوبوس مسیر شهرک بهاران که در ایستگاه میدان آزادی مستقر هستند ده دستگاه اتوبوس دیگر هر روز از ساعت 19 الی 21:30 نسبت به جابجایی مسافر در میدان آزادی اقدام می کنند.

جمشید نژاد عنوان کرد: متاسفانه مسافران در مسیر میدان آزادی بخاطر اینکه سریعتر به مقصد برسند تمایلی به استفاده از اتوبوس ندارند.

وی گفت: ازدحام مسافر و مسدود کردن مسیر تردد خودرو ها باعث ایجاد ترافیک شده و مانع از خدمات رسانی لازم در این مسیر شده است.

نظر شما