شناسهٔ خبر: 34966760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

روبن: تمایل چندانی به مربیگری در سطح اول فوتبال ندارم؛ کوتینیو برگ برنده بایرن مونیخ می شود

مهدی جوانی

ستاره هلندی بازنشسته، مصاحبه جدیدی کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- آرین روبن، ستاره هلندی بازنشسته بایرن مونیخ، دیشب به استودیوی شبکه اسکای در آلمان رفته و صحبت هایی در خصوص وضعیت خودش و بایرن مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

تمایل چندانی به مربیگری در سطح اول فوتبال ندارم. دوست دارم واقعا تا حدی از فوتبال فاصله داشته باشم. بعد از ترک بایرن، پیشنهادات زیادی داشتم که حس خیلی خوبی داشت. به بعضی از آنها خیلی فکر کردم و در چند جلسه هم شرکت کردم و با باشگاه ها صحبت کردم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم. 

روبن در ادامه در مورد اعطای شماره 10 بایرن به کوتینیو و توماس مولر و رابطه اش با ریبری طی سالیان حضور در باواریا هم صحبت کرد:

مشکلی با پوشیدن شماره 10 بایرن از طرف کوتینیو ندارم بلکه فقط می خواهم بهترین اتفاق برای باشگاه بیفتد. وقتی بازیکن جدیدی می آید و شماره 10 را می خواهد، چه باید بکنم؟ بگویم یک سال دیگر آن را به کسی ندهید؟ کوتینیو بازیکنی با پتانسیل بالا است، ولی به باشگاهی جدیدی در کشوری جدید آمده است و باید زمان لازم به او داده شود. چند هفته که بگذرد، برگ برنده بایرن در خیلی از بازی ها خواهد بود. 

توماس مولر از نظر من بازیکن بسیار مهمی است. یکی از طرفداران بازی اش هستم. ویژگی هایی دارد که در بازیکن دیگری از تیم نمی بینید. شاید همیشه ندرخشد، ولی همیشه در فضا حرکت می کند و خود را در موقعیت قرار می دهد. اگر من باشم، او جزو اولین نفرات ترکیب تیمم خواهد بود.

در کنار هم خیلی دوران شیرینی داشتیم. از همان لحظه اول، باهم اُخت شدیم. از همان تمرین اول و بازی اول مقابل وولفسبورگ، دو گل برای هم ساختیم. بازی در کنارش، افتخار بزرگی برایم بود.

گفتنی است آرین روبن بعد از اعلام بازنشستگی از فوتبال، مدتی قبل اعلام کرد قصد دارد در ماراتن شنای هلند شرکت کند.

نظر شما