شناسهٔ خبر: 34964962 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اشتغال روستایی سیاست دولت برای تقویت تولید و اشتغال است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با اشاره به رویکرد دولت در تقویت اشتغال روستایی، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی در استان تصویب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی آشتاب»، امروز(4 شهریور) در مراسم بهربرداری از یک واحد تعاونی، با اشاره به رویکرد دولت در حوزه اشتغال بویژه اشتغال روستایی، افزود: : اشتغال روستایی از سیاست های اصلی دولت در سال جاری بوده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با اشاره به طرح اشتغال روستایی در استان، اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی در استان تصویب شده که با ابلاغ اعتبارات سال ۹۸ است.

 

وی با بیان اینکه کار پرداخت این تسهیلات به زودی آغاز می شود، افزود: رونق تولید، تقویت فرصت های اشتغال و توقف روند مهاجرت به شهرها از مهم ترین اهداف و رویکردهای طرح تسهیلات اشتغال روستایی است.

 

آشتاب، بیان کرد: همچنین بیش از ۷۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی اختصاص یافته تا ۲ هزار و ۳۶۸ نفر از افراد تحت پوشش از این خدمت بهره مند شوند.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته تعاون ۱۶ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و ۱۲۹ فرصت شغلی در استان بهره برداری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد:  اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی با اشتغال ۲۸ هزار نفر در لرستان فعال است.

 

آشتاب، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت بهره برداری از پنج طرح تعاون محور با ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده است.

نظر شما