شناسهٔ خبر: 34961552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بهره‌برداری از قطار برقی کرج - هشتگرد تا پایان شهریورماه

استاندار البرز گفت: قطار برقی کرج به هشتگرد که پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید، به کاهش ترافیک‌ها کمک شایانی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز صبح امروز در آئین افتتاح پروژه غیرهمسطح ولایت در شهر کرج، اظهار داشت: این جلسه باشکوه، کلمه دولت را به معنای واقعی تجسم بخشید؛ شورای اسلامی شهر کرج، موفق عمل کرده و شهردار کرج نیز علیرغم مشکلات اقتصادی شرایطی را فراهم کرده است که هر هفته در شهر افتتاح پروژه جدید داشته باشیم.

استاندار البرز بیان کرد: بهتر است تکمیل طرح های بزرگ و محوری در دستور کار شهرداری کرج قرار گیرد و نمایندگان مجلس نیز می‌توانند در انجام و استمرار خدمات کمک و همراهی داشته باشند و مسیر انجام پروژه ها را تسهیل کنند.

شهبازی نقش طرح تقاطع غیرهمسطح ولایت را در تسهیل ترافیک مهم برشمرد و افزود: مسؤولان این پروژه با تحقیق و بررسی طرح را آغاز و عملیاتی کردند تا شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر باشیم و پروژه‌های مشابه همچون کمربندی شمالی با 45 درصد پیشرفت از جمله سایر اقدامات شهرداری است.

وی اضافه کرد: قطار برقی کرج به هشتگرد نیز که پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید، به کاهش ترافیک‌ها کمک شایانی خواهد داشت. 

استاندار البرز در ادامه ضمن تبریک به رئیس جدید شورای شهر کرج و تشکر از زحمات رئیس سابق این مجموعه، افزود: 50 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است و آرزو دارم تا پایان سال که بحث انتخابات را داریم تلاش های تمام نهادها با سرعت بیشتر انجام شود تا دشمن از مشکلات سو استفاده نکند و شاهد انتخاباتی پر شور در کشور باشیم.

انتهای پیام/ب/ح

برچسب‌ها:

نظر شما