شناسهٔ خبر: 34961459 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نشست امنیتی رژیم صهیونیستی پس از سخنرانی دبیرکل حزب الله

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از سخنرانی شب گذشته «سید حسن نصرالله» خواستار برگزاری نشست امنیتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، در پی وعده «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به پاسخ به بمباران رژیم صهیوینستی در لبنان و سوریه، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برپایی نشست هیئت وزیران امنیتی در صبح امروز(دوشنبه چهارم شهریور) برای بررسی تحولات اخیر امنیتی با غزه و جبهه شمالی شد.

نتانیاهو، گفتگوی تلفنی را با «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا درباره حمله هوایی اخیر این رژیم به سوریه انجام داده است.

در همین حال، «یوآف گالنت» عضو کابینه رژیم صهیونیستی درباره سخنان سید حسن نصرالله، گفت: باید وضعیت امنیتی را درک کرد. ایران 1500 کیلومتر از مرزهای رژیم صهیونیستی دورتر است، اما تلاش می کند تا برای داخل این رژیم تهدید باشد. ایران با متحدان خود در لبنان و سوریه و عراق این تهدیدها را انجام می دهد.

گالنت ادعا کرد: اگر حزب الله اشتباه کند و جنگ ضد رژیم صهیونیستی به راه بیندازد، لبنان را به عصر حجر برمی گردانیم.

وی همچنین اعتراف کرد که حزب الله 100 برابر قوی تر از جنبش مقاومت اسلامی(حماس) است.

در همین حال، «روعی قیس» خبرنگار مسایل عربی گفت: دبیرکل حزب الله، رژیم صهیونیستی را تهدید کرده است که پاسخ این تجاوزات را خواهد داد. به طوری که نصرالله اعلام کرد که دو نفر از نیروهای حزب در حمله این رژیم به دمشق شهید شدند. به همین دلیل تهدید کرد که از لبنان پاسخ خواهد داد.

نظر شما