شناسهٔ خبر: 34952084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخشش دانش‌آموزان دختر زنجانی در جشنواره فرهنگی و هنری

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان دختر زنجانی در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور درخشیدند.

صاحب‌خبر -

جعفر گنج‌خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر زنجانی در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری برگزیده سراسر کشور، خوش درخشیدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه گروه سرود محلی دبیرستان فرزانگان ناحیه 2 زنجان در این مسابقات اول شد، بیان کرد: این گروه با 16 عضو برگزیده این دوره از جشنواره بود.

وی با اشاره به اینکه مریم اکبری و فاطمه پیرنظری از شهرستان ابهر مقام نخست را در این جشنواره کسب کرد، افزود: در بخش نشریه الکترونیکی پایه دوازدهم نیز محدثه ذوالقدر و رقیه طارمی از شهرستان ابهر در جایگاه نخست ایستادند.

گنج‌خانلو با اشاره به کسب ١٠ رتبه دومی در جشنواره فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان زنجانی گفت: در بخش داستان کوتاه زهرا محمدی از ناحیه ٢ زنجان، بازی‌های رایانه‌ای پایه دوازدهم آرزو جعفری و حدیثه کشاورز از شهرستان ابهر، نشریه الکترونیکی تینا اسکندری و مائده اصحابی از ناحیه ٢ زنجان و وبلاگ‌نویسی پایه دهم حنانه پیرنظری از ابهر موفق به کسب مقام دومی شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در رشته پته‌دوزی فاطمه تاران از ناحیه یک زنجان، تکنوازی فلوت کیمیا اسدنیا از ناحیه ٢ زنجان، فیلم کوتاه مستند زهرا عبدی از ناحیه یک زنجان، فیلم کوتاه مستند داستانی زینب حسنی از ناحیه یک زنجان مقام دوم را کسب کردند.

 

*کسب 9 مقام سومی توسط دانش‌آموزان زنجانی

وی با اشاره به کسب 9 مقام سومی توسط دانش‌آموزان زنجانی و با بیان اینکه در بخش داستان بهاره موسوی از ناحیه یک، در بخش مقاله پایه یازدهم زینب اصلانی از سجاسرود و در بخش نقد ادبی پایه دهم مهدیه هاشمی و پایه یازدهم حلیا طاهری از سجاسرود در جایگاه سوم ایستادند، بیان کرد: در بخش خوشنویسی مائده کرمی از ناحیه یک زنجان، مجسمه‌سازی محدثه اسلامی از ناحیه یک زنجان، تکنوازی سنتور رژین صحافی از ناحیه ٢ زنجان، فیلم کوتاه نماهنگ پروین صحبتی از ناحیه یک زنجان و فیلم کوتاه پویانمایی فرشته موذن‌زاده از ناحیه یک زنجان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گنج‌خانلو با اشاره به کسب 9 رتبه برگزیده کشوری توسط دانش‌آمزوان زنجانی گفت:عاطفه باقری از زنجانرود در رشته شعر فاطمه گنج‌خانلو از سجاسرود در رشته مقاله، مریم آشوری از ابهر و زهرا آقایاری از ناحیه ٢ زنجان در رشته وبلاگ‌نویسی، زینب کرمی از شهرستان طارم در رشته جاجیم بافی، کیمیا بیات از ناحیه ٢ در رشته تصویرسازی، نرگس جزءاسلامی، ملیکا عبادی از ناحیه یک و ملیکا کامرانی‌فر از ناحیه ٢ زنجان در رشته فیلم کوتاه نیز برگزیده سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور شدند.

انتهای پیام/ق40

نظر شما