شناسهٔ خبر: 34941479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خوانده می‌شوید؛

محسن هاشمی به شورای دو ساله ۱۵ داد؛ شما چه نمره‌ای می‌دهید؟

شما به شورای شهر تهران چه نمره‌ای از ۲۰ می‌دهید؟ اگر بخواهید سه اقدام مثبت و مؤثر شورای جدید را بیان کنید به چه مسائلی اشاره می‌کنید؟ اگر بخواهید سه اقدام اشتباه و پر اشکال شورای جدید را بیان کنید، به چه مسائلی اشاره می‌کنید؟ با روی کار آمدن شورای جدید شما با چه تغییری در زندگی شهروندی خود در تهران مواجه شدید؟

صاحب‌خبر -

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران به عملکرد این شورا در پایان دو سالگی نمره ۱۵ از بیست داد.

وی در گفت: وگو با ایسنا در مورد چشم انداز شورا و نمره عملکردی گفت: یکی از مسائل اصلی مدیریت شهری در دو سال نخست، بی ثباتی در مدیریت بود که موجب تعیین سه شهردار و دو سرپرست طی کمتر از دو سال برای شهرداری تهران شد، خوشبختانه از آبان ماه گذشته این موضوع حل شد و دکتر حناچی، مسئولیت اجرایی مدیریت شهری را بر عهده گرفتند که امیداوریم بتوانند تا پایان دوره ثبات مناسبی را در شهرداری تهران حاکم کنند. من به عملکرد دو ساله شورا مانند سال گذشته نمره ۱۵ می‌دهم، یعنی در مجموع قابل قبول بوده، ولی انتقاداتی به برخی بخش‌ها وجود دارد.

 

این اظهارنظر در حالی صورت می‌گیرد که شهر تهران و شهروندان این کلانشهر بزرگ، همچنان با چالش‌های قدیمی این شهر دست و پنجه نرم می‌کنند؛ برای نمونه، طرح ترافیک جدید، یکی از موضوعات پر ابهام از اقدامات شهری جدید است که در تهران در حال اجراست و موافقان و مخالفان فراوانی دارد. این موضع در کنار ماجرای بی ثباتی مدیریت شهری و حضور سه شهردار در دو سال در تهران موجب شده تا در آستانه دو سالگی بخواهیم نظر شما را در مورد عملکرد شورای شهر تهران بدانیم.


شما به شورای شهر تهران چه نمره ای از بیست می دهید؟
اگر بخواهید سه اقدام مثبت و مؤثر شورای جدید را بیان کنید، به چه مسائلی اشاره می کنید؟
اگر بخواهید سه اقدام اشتباه و پر اشکال شورای جدید را بیان کنید، به چه مسائلی اشاره می کنید؟
با روی کار آمدن شورای جدید، شما با چه تغییر در زندگی شهروندی خود در تهران مواجه شدید؟

برچسب‌ها:

نظر شما