شناسهٔ خبر: 34938786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق /دادستان قلابی کرمانشاه در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: یکی از کلاهبرداران حرفه ای که با جعل عنوان دادستان اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: کاراگاهان پلیس آگاهی استان به تازگی موفق به دستگیری یکی از کلاهبرداران حرفه ای شده که با جعل عناوینی مانند دادستان، قاضی، دکتر و ... اقدام به کلاهبرداری گسترده از مردم کرده بود.

او با بیان اینکه این فرد پس از کرایه خودروهای سواری از شهرستان های مختلف استان به سمت شهر کرمانشاه، در میانه راه و پس از آنکه خود را دادستان، قاضی دادگستری و ... معرفی می کرد، افزود: این فرد با جلب اعتماد راننده، در میانه راه اقدام به خرید آبمیوه و ریختن داروی بیهوشی در آن کرده و پس از خوراندن به آنها نسبت به سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر وسایل با ارزش اقدام می کرد.

 رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: شگرد دیگر وی اخاذی از زنان بود، به این طریق که وی پس از شناسایی زنان جویای کار، اعتماد آنها را جلب و پس از خوراندن آبمیوه حاوی مواد بیهوشی، طلاجات، پول نقد و گوشی آنها را به سرقت می برد.

این مسئول در پایان گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری از این فرد ۴۸ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری نیز هست قرار گرفته اند در اسرع وقت به شعبه ۲ اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

 


کشف ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 

 

 

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران نیروی  انتظامی کرمانشاه از فعالیت عده‌ای در کار قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی کرمانشاه موفق به شناسایی ۲ دستگاه کامیون و نیسان حامل کالای قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

سردار جاویدان بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، مقدار زیادی کالای قاچاق شامل ۳ هزار و ۵۱۰ کیلو چای، ۲ هزار و ۴۵۲ عدد عینک، ۹۵ عدد کاپشن، پنج بسته بزرگ لوازم جانبی و باطری موبایل، ۲ عدد ترازوی دیجیتال و مقدار زیادی سی دی و سیم برق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش کالای قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۶ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به توقیف هردو ۲ دستگاه خودروی حامل بار قاچاق و انتقال آن‌ها به پارکینگ، از دستگیری ۶ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار بوده است.

انتهای  پیام/ز

 

نظر شما