شناسهٔ خبر: 34931431 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

امری: از شکست ناامید هستیم اما به خاطر بعضی از نکات باید خوشبین باشیم؛ جدایی مونرئال؟ تا پایان نقل و انتقالات هر چیزی ممکن است

نوید معصومی

سرمربی اسپانیایی احتمال جدایی ناچو مونرئال را رد نکرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - از هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم لیورپول و آرسنال به مصاف هم رفتند و قرمزهای آنفیلد موفق شدند با نتیجه 3-1 پیروز شوند و رکورد صد در صد پیروزی را تا اینجای لیگ حفظ کنند. اونای امری پس از بازی در گفتگو با بی بی سی گفت:

بله ما از شکست 3-1 ناامید هستیم اما با دیدن بازی بعضی از بازیکنان می توانیم خوشبین باشیم. باید در زمینه مالکیت توپ و از زیر فشار در آمدن پیشرفت کنیم اما لیورپول در این زمینه ها بهترین تیم است. باید واقع بین باشیم اما می توانیم با تلاش به آنها نزدیک تر شویم. از نظر من امروز فارغ از نتیجه، دقایق خوبی داشتیم. از نتیجه خیلی نا امیدیم. این اولین آنالیز است. در طول 90 دقیقه با بازیکنان از نظر تاکتیکی موقعیت های مختلفی را سنجیدیم. تیم شخصیت خوبی از خود نشان داد. باید خوشبین باشیم.

امری در مورد اشتباهات دفاعی تیمش گفت:

در نیمه اول در دفاع عقب کشیده بودیم زیرا وینگرهای چپ و راست می توانستند فضا پیدا کنند. بهترین لحظات ما انتقال توپ به خط حمله بود که ما در این زمینه قوی هستیم. همچنین دو یا سه شانس گلزنی خلق کردیم. لحظاتی بود که در محوطه جریمه روی ما فشار زیاد بود. این چیزی نبود که می خواستیم. می خواستیم بیشتر مالک توپ باشیم اما پرسینگ آنها بسیار قوی است. لحظه کلیدی نیمه دوم، پنالتی بود. در ابتدا هجومی بودیم و آنها فضای بیشتری به ما دادند. آنها در انتقال توپ خیلی قوی هستند. نباید استرس نشان می دادیم. با توریرا، مخیتاریان و لاکازت شخصیت خود را نشان دادیم. ویلوک یک قدم به جلو رفته است. پپه و متئو بازی خوبی انجام دادند. سبایوس نسبت به هفته گذشته مشکلات بیشتری داشت. این یک تجربه دیگر برای او بود.

امری همچنین در مورد ضدحملات گفت:

وقتی 3-0 عقب بودیم، شخصیت نشان دادیم. به دنبال شانس گلزنی بودیم. در نیمه اول هیچ کرنری نداشتیم اما در نیمه دوم چهار یا پنج کرنر به دست آوردیم. نتیجه برای آنها خوب بود.

امری در مورد احتمال جدایی مونرئال گفت:

او بازی خیلی خوبی انجام داد و برای ما یک بازیکن حرفه ای بزرگ است. باید طی روزهای آینده صحبت کنیم. در اروپا هنوز پنجره نقل و انتقالات بسته نشده است. باید در مورد تمام احتمالات صحبت کنیم.

 

نظر شما