شناسهٔ خبر: 34931396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد فارس بیان کرد

آغاز ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فارس

دانش‌منش گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی از ۲۷ مرداد و دوره‌های کارشناسی از ۲ شهریور ۹۸ آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

«حبیب دانش‌منش» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های کاردانی  از  ۲۷ مرداد و دوره‌های کارشناسی از 2 شهریور ماه جاری  و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان فارس افزود:  دانشگاه علمی کاربردی واحد فارس استان در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 در چهار گروه صنعت، هنر، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی در دوره‌های کاردانی حرفه‌ای و فنی، کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری ناپیوسته  ترمی نظام آموزش مهارتی و در 366  کد رشته محل  تحصیلی با هر نوع دیپلم در هر رشته  بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

وی اضافه کرد: داوطلبان مقطع کاردانی  حداکثر ۳۰ کد رشته و متقاضیان مقطع کارشناسی  حداکثر ۲۰ کد رشته محل را از دفترچه ثبت نام می‌توانند انتخاب کنند.

دانش‌منش با تاکید بر در نظر گرفتن این رشته‌ها بر اساس نیاز روز جامعه گفت: این رشته‌ها همچنین با توجه به تغییرات کیفی و استانداردسازی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در نظر گرفته شده‌اند و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه علمی کاربردی استان فارس به آدرس fa.uast.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان فارس همچنین اعلام کرده است که داوطلبانی که از ثبت نام دوره مهرماه جا مانده‌اند، می‌توانند در انتخاب رشته بهمن ماه  برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

نظر شما