شناسهٔ خبر: 34930740 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

با اعتباری بالغ بر ۵۵۸ میلیارد تومان؛

120 پروژه عمرانی، کشاورزی و خدماتی در شهرری افتتاح می شود

خبرگزاری بسیج: 120 پروژه عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۵۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

فرماندار  شهرستان ری در آیین بهره برداری سینما غدیر کهریزک اظهار داشت: از این پروژه ها ٤١ طرح با اعتبار ٥٧ میلیارد تومان مربوط به عمران شهری می شود و بقیه طرح‌ها نیز در حوزه عمران و خدمات روستایی است.

احمد اسماعیلی راد افزود: طرح باشگاه ورزشی تنیس با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در حسن آباد فشافویه، یک طرح بهداشتی با اعتبار ٢٣ میلیارد تومان و طرح‌های کشاورزی با اعتبار ٨٤٢ میلیون تومان از شاخص‌ترین طرح‌هایی است که درهفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: افتتاح سینمای غدیر کهریزک، ساختمان اداری شورا و دهیاری روستای عباس‌آباد علاقمند،پایگاه اورژانس و بازگشایی خیابان ولیعصر قیامدشت از دیگر طرح‌هایی است که در اولین روز از هفته دولت با حضور استاندار تهران  به بهره برداری رسید.

اسماعیلی راد با بیان اینکه بخش کهریزک در قالب ٢ شهر باقرشهر و کهریزک دارای ١٢٥ هزار نفر جمعیت است، افزود: ٥٠ هزار نفر در باقرشهر، ٣٥ هزار نفر در کهریزک و ٣٥ هزار نفر در روستای این بخش ساکن هستند و علاوه بر این ۶۵ هزار نفر اتباع نیز در این بخش ساکن هستند که عمدتا در بخش‌های کشاورزی و صنعت فعالیت میکنند.

 همچنین ٨٠٠ واحد صنعتی در بخش کهریزک فعال است که هفت طرح صنعتی بخش خصوصی با اعتبار ٣٢٥ میلیارد تومان در هفته دولت در این بخش به بهره برداری می رسد.

 

 

نظر شما