شناسهٔ خبر: 34930654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جعفری: برخی از افراد قصد دارند روش سرمربی سابق تیم ملی را پیش بگیرند/ مسئولان گمرگی برای ترخیص لباس‌ها کمک کنند

نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه گفت: برخی از افراد قصد دارند روش «کی روش»، سرمربی سابق تیم ملی را در پیش بگیرند و انتقادات کارشناسی نشده درباره لباس‌ها می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید جعفری نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه درباره اینکه قرار بود لباس تیم ملی رونمایی شود، اظهار کرد: نه به این صورت نبود و فکر می‌کنم که قرار بود طبق فراخوانی که داده شد کارشناسان طرح‌های خود را ارائه بدهند. طبق برنامه قرار بود امروز از پیراهن‌هایی که ۲، ۳ ماهِ پیش رو استفاده می‌شود رونمایی کنند، اما متاسفانه ما صبح امروز با خبر شدیم که مراسم برترین‌ها برگزار می‌شود به همین علت فرصت نبود تا پیراهن تیم ملی را بیاورند و رونمایی کنند. قرار شد در یک برنامه دیگر از لباس تیم ملی رونمایی شود.  

او درباره انتقادات به شرکت آل اشپورت و اینکه افراد منتقد از پیراهن‌های این شرکت استفاده می‌کنند، گفت: به هر حال توقع این انتقادات را داشتیم و جالب است که هر زمان که من به ایران بازمی گردم این سروصدا و اتفاقات به وجود می‌آید. افرادی هستند که قصد دارند پا جا پای سرمربی سابق تیم ملی بگذارند و انتقاداتی می‌کنند که کارشناسی شده نیست و در این انتقادات کیفیت لباس‌ها مطرح نمی‌شود و برخی از افراد به دنبال منافع خود هستند. به هر حال برخی از افراد بدانند با این انتقادات راه به جایی نمی‌برند.

بیشتر بخوانید:  فیفا برای استفاده از یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران موافقت کرده است/ احتمالا طرح اختصاصی لباس شاگردان ویلموتس در آذرماه رونمایی خواهد شد

در هیچ جای دنیا بازیکن به لباس اعتراض نمی کند 

جعفری درباره اینکه بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری برای قرار گرفتن در جایگاه سرمربی سابق تیم ملی انتقاد می‌کنند، گفت: من این موضوع را مطرح نکردم و چند بازیکن از یکی، ۲ تیم اعتراض می‌کنند. در هیچ جای دنیا بازیکن به لباس اعتراض نمی‌کند و اگر هم اعتراضی است مدیران باشگاه‌ها باید پاسخگو باشند و این از حیطه وظایف بازیکن خارج است، اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. کاری به  کیفیت لباس‌ها ندارند چرا که اصلا بازیکن لباس را نپوشید، اما به پیراهن‌ها اعتراض کرد. من اسپانسری پیراهن‌های ۸ تیم را در اختیار دارم و ۲ تیم هم در حال پیوستن به ما هستند و تیم ملی هم به این مجموعه اضافه شده است. به هر حال زمانی که این همه استقبال از این برند وجود دارد معلوم می‌شود که کیفیت لباس‌های ما مورد قبول باشگاه‌ها هست. حداقل در این ۱۵ سال با ۱۰۰ تیم در داخل و خارج از کشور قرارداد داشتم و ما هیچ گاه شاهد اعتراضات از هیچ تیمی نبودیم، اما متاسفانه هر از گاهی در تیم‌های ما این اتفاق رخ می‌دهد که امیدوارم مدیران باشگاه‌ها به بازیکنان اجازه ندهند در کاری که در حیطه وظایفشان نیست دخالت کنند.

مهدوی کیا و رحمتی سفیر آل اشپورت در فوتبال ایران هستند 

جعفری درباره اینکه با یکسری از بازیکنان قرارداد بسته است، گفت: بله پارسال با چند گلر مطرح، بازیکنان و سرمربیان قرارداد‌های شخصی داشتیم و امسال با مهدوی کیا و رحمتی ۲ شخصیت فوتبالی و قابل احترام و بزرگ فوتبال ایران قرارداد داریم و می‌توانیم بگویم آن‌ها نماینده و سفیر آل اشپورت در فوتبال ایران خواهند بود.  با مابقی افراد بنا به دلایلی همکاری نمی‌کنیم چرا که من  وارد عرصه باشگاهی شدم و تیم‌های زیادی را ساپورت می‌کنم و هزینه‌های زیادی برای این تیم‌ها مدنظر قرار دادیم لذا حامی شخصی به غیر از این ۲ بازیکن نداریم.  

دروازه بان پرسپولیس لباس با برند دیگری را می پوشد  

نماینده آل اشپورت در خاورمیانه درباره اینکه دروازه بان پرسپولیس از برند دیگری استفاده می‌کند، گفت: به هر حال  تنها کشوری هستیم که مجوز به دروازه بان‌های خود می‌دهیم که برخلاف حامی مالی که با باشگاهشان قرارداد دارد لباس دیگری را می‌پوشند و این موضوع را در هیچ جای دنیا نمی‌بینید. برخی از گلر‌های خوب ما ترفندی را به کار بردند و قرارداد‌هایی با باشگاه‌ها خود می‌بندند و در بند قرارداد خود ذکر کردند که از لباس  دیگری استفاده کنند که این موضوع  به طور حتم در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. به هر حال یک دروازه بان و یک سرمربی باید آنچه که منافع باشگاهش است استفاده کند.  

او درباره اینکه قانونی برای منع بازیکن از پوشیدن برند دیگر وجود ندارد، اظهار کرد: قانون اجرا نمی‌شود و این بازیکنی که نام بردید قبل از ما قراردادی با باشگاه خود بسته است لذا ما نمی‌توانستیم کاری کنیم که این بازیکن مجبور به پوشیدن لباس ما شود گرچه به مسئولان باشگاه اظلاع دادیم. در شان یک باشگاه حرفه‌ای نیست که بازیکن و گلرش به خاطر مبلغ ناچیزی با یک برند دیگر قرارداد ببندد و به نظرم دور از شان حرفه‌ای است.  

اجناس باشگاه ها فردا از گمرگ ترخیص می شود 

جعفری درباره اینکه شایعه شده که لباس‌های این برند مشکل گمرگی پیدا کرده است، گفت:  به هر حال ما همه البسه‌ ای که در اختیار تیم‌های لیگ برتر  قرار می‌دهیم حملش رایگان است. در حال حاضر محموله‌ای که خواسته بودند در گمرگ فرودگاه امام است و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد و  ما رایگان در اختیار تیم‌ها می‌گذاریم و هدفمان کمک به فوتبال کشورمان است. امیدوارم مسئولان در گمرگ هم کمک کنند و من در جریان مشکلات نیستم، اما تا جایی که می‌دانم مشکل در داکیومنت‌هایی  بوده که قرار بود از دوبی ارسال شود که به زودی می‌رسد و فکر کنم فردا اجناسشان از گمرگ ترخیص شود.  

بیشتر بخوانید: درودگر: تاخیر در برگزاری مراسم به علت بدهی به هتل شایعه است/ لوگوی جدید فدراسیون در لباس تیم ملی تعبیه می‌شود

انتهای پیام/ 

نظر شما