شناسهٔ خبر: 34930388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آموزش و پرورش اولویت اصلی بودجه‌ای اردستان

فرماندار اردستان گفت: 21 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به کل شهرستان اختصاص یافته است و بیشترین تخصیص بودجه شهرستان برای آموزش و پرورش بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حمیدرضا تاملی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در یکی از سخت‌ترین دوره‌های عمر انقلاب قرار گرفتیم و با اتفاقاتی که بعد از خروج امریکا از برجام و مسائل تحریمی و مشکلاتی که دشمنان طراحی کردند که انقلاب و نظام را زمین‌گیر کنند، اما رمز موفقیت کشور برای برون‌رفت از این شرایط انسجام کلی حول محور رهبر شکل گرفته شده و امیدواریم با حمایت زیاد مردم بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

فرماندار اردستان عنوان کرد: حضور مردم و پشتوانه مردمی و مشارکت مردم هر چه بیشتر باشد موفقیت‌ها بیشتر می‌شود و ما هیچ‌گونه دوقطبی نباید ایجاد شود که بین مردم و مسؤولان شکافی ایجاد بشود.

وی بیان داشت: 21 میلیارد تومان  اعتبار تملک دارایی به کل شهرستان اختصاص یافته است و ضوابطی که دستورالعمل بودجه 98 محدود کرد و منابع به سمت اولویت‌هایی رفت که ما خودمان هم اعتقاد داشتیم که بیشترین تخصیص برای آموزش بوده است موضوع دوم آب بود و سومین موضوع بحث فرهنگ بوده است و میراث فرهنگی بیشترین تملک دارایی را به خود اختصاص داده‌اند.

تأملی در رابطه با بحث شهردار اردستان تصریح کرد: یکی از اعضای شورای شهر اردستان یک نفر را معرفی کردند و بر اساس مصوبه هیأت وزیران که در شهرهای بالای ۱۰ هزار نفر بالای ۵ سال سابقه مدیریت پایه باشند و شورای حل اختلاف استان اصفهان آخرین تصمیم را می‌گیرد و ما در این جریان نگران مداخله سیاسی و جریانات سیاسی  در انتخاب شهردار اردستان هستیم که این موضوع در نهایت منجر به حاشیه رفتن مسائل  شهر می‌شود

تاملی در رابطه با جشنواره شهید رجایی گفت: امسال گزارش دستگاه‌های به دست ما نرسیده است و متأسفانه برنامه‌ای نداریم ولی دستگاه شبکه بهداشت را به عنوان دستگاه برتر معرفی کردیم.

فرماندار اردستان با اشاره به افتتاح بخشداری مهاباد در هفته دولت گفت: استفاده از ظرفیت‌های ارتقای سیاسی به هنر مسؤولان برمی‌گردد و بخش شدن با آمدن زیرساخت توسعه می‌تواند منجر به حفظ این منطقه جمعیت شود.

انتهای پیام/63094/ج20/

نظر شما