شناسهٔ خبر: 34928052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر قرارگاه خدمت‌ رسانی بسیج سازندگی خراسان رضوی:

هزار واحد مسکونی در مناطق سیل ‌زده خراسان رضوی و گلستان احداث می‌ شود

عنابستانی گفت: جهادگران بسیجی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در قالب طرح جهاد همبستگی هزار واحد مسکونی را در مناطق سیل‌زده استان‌های خراسان رضوی و گلستان مرمت و احداث می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «عباس عنابستانی» امروز(۲ شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به گستردگی و حجم بالای کار در مناطق سیل‌زده گنبدکاووس نیروهای سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در ۳ نقطه این شهرستان در قالب ۳ پایگاه مستقر شده‌اند.

 

مدیر دوره‌ای قرارگاه خدمت‌رسانی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گلستان افزود: به‌طور تقریبی هزینه ساخت هر خانه ۸۰۰ میلیون ریال است که ۵۰۰ میلیون ریال آن از کمک‌های بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تامین می‌شود و مابقی آن از طریق طرح جهاد همبستگی و با مشارکت مردم و نمازگزاران در قالب طرح هر مسجد یک خانه تامین می شود.

 

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی این مجموعه در قالب طرح جهاد همبستگی هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان‌های خراسان رضوی و گلستان را مرمت و احداث می‌کند، خاطرنشان کرد: از مجموع این تعداد واحد مسکونی ۵۵۰ واحد آن در گلستان و ۴۵۰ واحد مابقی در مناطق سیل‌زده خراسان رضوی هستند.

 

عنابستانی گفت: ۱۱۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی هم‌اکنون در نقطه صفر مرزی و روستای بزرگ‌کرند گنبدکاووس و همچنین روستاهای آق‌آباد و باغلی‌ مرامه گلستان مستقر هستند و به فعالیت خود تا زمان اتمام کلیه واحدها ادامه می‌دهند.

نظر شما