شناسهٔ خبر: 34924508 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ارائه خدمات بهداشت در بالاترين سطح ممکن به کارکنان ناجا خانواده هاي آنها

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: ارتقاء توان رزمی با استفاده موثر از علوم روان شناسی و روان پزشکی و ارائه خدمات بهداشت در بالاترین سطح ممکن به کارکنان و خانواده های نیروهای انتظامی از برنامه های ما محسوب می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محسن فتحی زاده" در حاشیه نشست بین المللی روان شناسی و روان پزشکی در نیروهای نظامی و انتظامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سلامت روان یکی از مهم ترین شاخص های سلامت در جامعه قلمداد می شود و با سلامت جسمانی، اجتماعی و معنوی رابطه عمیقی دارد.
وی افزود: بهداشت روان در یگان های انتظامی به لحاظ حفظ سلامت روانی و افزایش بهره وری در فعالیت های پلیسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: در زمان وقوع جنگ تحمیلی، نیروهای مسلح ما ضمن موفقیت مقابله با تهدیدات، موفق به کنترل و حفظ امنیت در کشور شدند.
وی اضافه کرد: کمیته بین المللی طب نظامی به عنوان یک سازمان با قدمت، خدمات روانی را ارائه داده و جمهوری اسلامی ایران تشکیل مجمع جامع سلامت روان را در این کمیته  مطرح کرد که پس از بحث و تبادل نظر میان 119 عضو کنگره موضوع پیشنهادی، به تصویب رسید و  کشور ما در حال حاضر به عنوان رئیس این مرکز انتخاب شده است.
سردار فتحی زاده با بیان اینکه ارتقاء توان رزمی با استفاده موثر از علوم روان شناسی و روان پزشکی و ارائه خدمات بهداشت در بالاترین سطح ممکن به پرسنل و خانواده های نیروهای نظامی و انتظامی از برنامه های ما محسوب می شود، خاطر نشان کرد: ارتقاء توان کارشناسان با بهره گیری از دانش های روز جهان و تشکیل کارگاه های متعهد و نشست های تخصصی در دستور کار مرکز جامع بین المللی سلامت و روان قرار دارد.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در مرکز جامع بین المللی با اولویت پیشگیری و پژوهش و آموزش نقش موثری در فعالیت کارکنان انتظامی ایفا کنیم.

نظر شما