شناسهٔ خبر: 34921838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت صنعت دفاعی ایران الگویی برای همه بخش‌های کشور

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: اقدامات انجام شده در صنعت دفاعی موجب شده تا در بخش‌های دیگر کشور هم الگو باشد.

صاحب‌خبر -

پیشرفت صنعت دفاعی ایران الگویی برای همه بخش‌های کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دفاعی با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: حقیقتا جلوه «ما می‌توانیم» را در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی کشور دیدیم و این نشان می‌دهد که جوانان این کشور، فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا را با تمام وجود باور کرده‌اند.

رئیس قوه قضاییه باور و اتکا بر داشته‌های خود و ارتقای سطح استقلال، عزت و اقتدار را از برجسته‌ترین مولفه‌های صنایع دفاعی دانست و افزود: صنایع دفاعی، نماد و نمودی از استقلال صنعتی کشور است و نشان می‌دهد که با بهره‌مندی از افکار و اندیشه‌های بلند به ویژه نیروی متراکم جوان در کشور و باور به دستیابی به پیچیده‌ترین صنایع هم به لحاظ نرم افزاری و هم سخت افزاری، می‌توانیم استقلال اقتصادی، صنعتی و کشاورزی را در همه حوزه‌ها تضمین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه حرکت جوانان ما در صنایع دفاعی، امید جدی در مردم و یأس و ناامیدی در دشمن ایجاد کرده است، تصریح کرد: به وزیر محترم دفاع هم گفتم که اقدام جوانان عزیز ما در سرنگون‌سازی پهپاد آمریکایی، میزان ارتقای سطح اقتدار و توانمندی ایران را به تمام مسلمانان و آزادمردان و آزادزنان جهان نشان داد.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قطعا این صنایع که مبتنی بر دانش، تخصص، ابتکار، خلاقیت و فناوری بومی است، کاملا در دل ملت ایران و طرفداران انقلاب در عالم که تداوم راهبردی جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند، موجب امید و شادمانی خواهد بود.

براساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از بخش‌های مختلف نمایشگاه صنایع دفاعی بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاورد‌های تلاشگران عرصه دفاعی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: آزادی نفتکش ایرانی کافی نیست/ باید برای دریافت خسارت اقدام شود

انتهای پیام/

ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان با حرکت جوانان در صنایع دفاعی

برچسب‌ها:

نظر شما