شناسهٔ خبر: 34921232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آغاز رقابت مستعدین المپیاد برتر وزنه برداری کشور در چهارمحال و بختیاری

روز گذشته یکم شهریور ماه، دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته وزنه برداری آقایان با حضور تیم های شرکت کننده به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاحیه این المپیاد گفت : برگزاری المپیاد ورزشی نقش مهمی در استعدادیابی رشته های مختلف از جمله وزنه برداری دارد.
وی برگزاری المپیاد استعدادهای ورزشی را یک حرکت ارزشمند و بی نظیر در تاریخ ورزش ایران دانست و گفت: با برگزاری این المپیاد می توان برای آینده رشته ها کادرسازی و ورزشکاران مستعد را شناسایی کرد.
حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت : در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور ۲۱۰ وزنه بردار از ۳۱ استان کشور بایکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود : این دوره از رقابت ها به مدت ۳ روز به میزبانی شهرکرد، مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و شرایط لازم برای میزبانی مسابقات فراهم شده است.
گفتنی است چهارمحال و بختیاری امسال در ۳ رشته وزنه برداری ، کونگ فو بانوان و قایقرانی میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزشی ایران است.

نظر شما