شناسهٔ خبر: 34908230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسته خبر ورزشی یزد| هدیه ویژه ورزشی به زوج‌های جوان یزدی / طلای جهانی برای پسر رکابزن دیار دوچرخه‌ها

بسته خبری ورزشی این هفته خبرگزاری فارس در یزد به اتفاقات ورزشی هفته گذشته استان یزد می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بسته خبری ورزشی این هفته، رخدادهای ورزشی رشته‌های مختلف را اطلاع رسانی می‌کند.

لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان یزد آغاز شد

پیکارهای فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان یزد و انتخابی کشور با حضور تیم‌های سنگ آهن بافق، یزد لوله، نود اسپرت و موعود اردکان در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت آغاز شد.

پایان اردوی تیم ملی شمشیربازی در یزد

اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی ایران در اسلحه سابر رده زیر ۲۳ سال بعد از یک هفته تمرین دوشنبه‌شب در سالن اختصاصی این رشته در یزد به پایان رسید.

باشگاه خاتم اردکان، فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد

باشگاه خاتم اردکان با حمایت از چندین رشته ورزشی، فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرد.

آغاز پیکارهای هندبال المپیاد دختران ایران در یزد

پیکارهای دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته هندبال دختران، با حضور ۶۰۰ ورزشکار در سالن‌های شهید صدوقی و مرحوم جواد شرقی در دانشکده فنی صدوقی و نیز سالن پوریای ولی دانشگاه امام علی (ع) یزد آغاز شد.

مسابقه فوتبال حبابی در بافق برگزار شد

مسابقه «فوتبال حبابی» با هدف ایجاد روحیه شاد و مفرح برای اولین بار روز چهارشنبه در زمین ورزش‌های ساحلی تفرجگاه آبشار بافق با حضور ۲ تیم برگزار شد.

آغاز پیکارهای فوتسال افغان‌های مقیم ایران در یزد

پیکارهای فوتسال شهروندان افغان مقیم استان‌های مختلف ایران با حضور ۱۶ تیم در سالن ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد آغاز شد.

گلساپوش یزد، شهرداری سمنان را گلباران کرد

تیم مقاومت گلساپوش یزد در چارچوب هفته نوزدهم دوازدهمین دوره پیکارهای فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور، جمعه‌شب با نتیجه پرگل ۹ بر صفر بر تیم شهرداری سمنان غلبه کرد.

اصفهان قهرمان دور رفت لیگ برتر بدمینتون کشور شد

دور رفت گروه ب پیکارهای لیگ برتر بدمینتون قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) شامگاه جمعه با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان با کسب ۱۲ امتیاز در سالن امام علی دانشگاه یزد پایان یافت و تیم‌های سیستان و بلوچستان و میزبان به ترتیب با ۱۰ و هشت امتیاز دوم و سوم شدند.

مازندران قهرمان پیکارهای کانوپولو دختران کشور

دومین المپیاد استعدادهای برتر رشته کانوپولو نوجوانان دختر کشور شامگاه جمعه با قهرمانی تیم مازندران در یزد به پایان رسید و تیم‌های یزد و خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند.

طلای جهانی پسر رکابزن دیار دوچرخه‌ها

محمدجواد حفظی طلای مسابقات جهانی پیوند اعضا را کسب کرد.

رکابزن یزدی تیم ملی با کسب جایگاه قهرمانی در رشته تایم تریل برای کشور افتخار آفرین شد.

محمدجواد حفظی ملی پوش یزدی، از شهر دوچرخه‌ها بار دیگر با کسب طلای این رشته در ماده تایم تریل پرچم کشورمان را در این مسابقات به اهتزاز درآورد.

تیم ملی جوانان ایران با مربی یزدی قهرمان تورنمنت کافا

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در تورنمنت کافا به میزبانی تاجیکستان که با حضور تیم‌های میزبان، ازبکستان، ترکمنستان و افغانستان برگزار شد با شکست سه تیم حاضر و تساوی مقابل میزبان، قهرمان این رقابت‌ها شد.

محمدرضا خطیب، مربی یزدی تیم ملی و مدرس afc به همراه دیگر اعضای کادر فنی تیم را همراهی کرد.

هدیه ویژه ورزشی به زوج‌های جوان یزدی

 کسانی که از عید قربان تا 30 ذی‌الحجه سال جاری ازدواج خود را ثبت کنند، می‌توانند کارت 10 جلسه‌ای استخرهای آفتاب و مهتاب و همچنین بن خرید وسایل ورزشی را از ما دریافت کنند... . (شناسنامه‌ها باید صادره از یزد باشند)

رقابت موتورسواران استان در یزد

بعد از سروسامان دادن پیست موتورسواری که چند ماهی رها و تعطیل شده بود، مسابقات موتور کراسی انتخابی استان با حضور موتورسوارانی از یزد، بافق، ابرکوه، میبد و اردکان در یزد برگزار شد.

نفرات برتر، جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور در پیست مجموعه آزادی به تهران اعزام می‌شوند. این رقابت‌ها ۸ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/90013

نظر شما