شناسهٔ خبر: 34906823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار بشاگرد :

اعزام خواهر بزرگ متوفیان بشاگردی به میناب/ دهیاران و شوراها مانع ساخت و ساز در حریم رودخانه ها شوند

بارندگی عصر امروز در شهرستان بشاگرد که سبب طغیان رودخانه و فوت دو عضو یک خانواده در روستای « دهنه سوراب » شد، دستگاههای عضو ستاد بحران را به حالت آماده باش درآورد.

صاحب‌خبر -

« احمد محمودی » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به بارندگی امروز شهرستان بشاگرد که منجر به فوت  دو خواهر شد، گفت: بعد از اعلام بارندگی شدید و طغیان رودخانه ها در روستاهای بشاگرد به خصوص روستای «دهنه سوراب» برای بررسی از ابعاد مختلف این اتفاق، ستاد بحران تشکیل جلسه داد.

 

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان بشاگرد  با بیان اینکه هم اکنون همه دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان بشاگرد در آماده باش بسر می برند، افزود: از ابتدای تیرماه تاکنون شاهد بارش های شدید و سیل آسا در بشاگرد بوده ایم و از این رو ضروری است که دستگاه های امدادرسان در آماده باش باشند.

 

محمودی عنوان کرد: به محض اطلاع از حادثه غرق شدن دو کودک در طغیان رودخانه روستای دهنه سوراب، به همراه برخی از مدیران در محل حاضر شدیم، تا ضمن همدردی با خانواده، جزئیات حادثه را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی در تشریح این حادثه، گفت: چهار دختر عضو یک خانواده  که به دنبال دام های خود بوده اند، پس از باران شدید به رودخانه در حال طغیان می رسند و متاسفانه با نزدیک شدن به حریم رودخانه، زیر پای خواهر کوچکتر خالی می شود و به درون رودخانه می افتد و سه خواهر دیگر برای نجات او خود را به آب می زنند که در نهایت منجر به فوت دو نفر از خواهران و زخمی شدن یک نفرشان می شود.

 

محمودی افزود: خواهر مصدوم این دو متوفی نیز برای ادامه درمان به بیمارستان شهرستان میناب اعزام شد.

 

وی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بشاگرد در خواست کرد ضمن تلاش درجهت آگاه سازی مردم نسبت به رعایت حریم رودخانه ها، مانع هرگونه ساخت و ساز در این محدوده ها باشند و با افراد خاطی برابر با قانون برخورد کنند.

 

 

نظر شما