شناسهٔ خبر: 34898593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کشاورزان سیل‌زده کرمانشاهی تسهیلات بلاعوض دریافت کردند

کرمانشاه - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تخصیص ۵۰ درصد تسهیلات بلاعوض به کشاورزانی که در جریان وقوع سیل فروردین امسال در استان دچار خسارت شده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین؛ نوربخش حاتمی با اشاره به پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران سیل‌زده استان گفت: خسارت وارده به بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی و دامداری استان حدود ۴۸۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مصوبات هیئت دولت برای پرداخت خسارت به این دسته از سیل‌زدگان افزود: به این منظور حدود ۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض تعیین‌شده است.

او همچنین از تصویب حدود ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت با ضمانت زنجیره‌ای برای جبران بخشی از خسارت مذکور خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه از ارزیابی و رصد بیش از ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان دریافت خسارت سیل تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت حدود هشت میلیارد تومان خسارت در قالب تسهیلات به این افراد پرداخت‌شده است.

حاتمی تصریح کرد: کار تخصیص ۵۰ درصد اعتبارات بلاعوض تعیین‌شده نیز انجام‌شده است و به‌زودی و با تکمیل سامانه پرداخت، خسارت هر دو بخش تسهیلات و بلاعوض آغاز خواهد شد و سعی می‌کنیم در مدت‌زمان کوتاهی این پرداخت‌ها صورت گیرد.

نظر شما