شناسهٔ خبر: 34886709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

۲۰۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اقتصادی هفته دولت در قم به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار قم با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان گفت: در طول هفته دولت شاهد بهره‌برداری از ۲۰۰طرح عمرانی، فرهنگی، گردشگری و اقتصادی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، بهرام سرمست صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی که در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد،اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای خدمت‌رسانی و آگاهی بخشی و پاسخ‌گویی است.

وی افزود:در شرایطی که کشور با تحریم‌های بین‌المللی روبرو است مقاومت ملت ایران سبب شده است که اهداف دشمن را ناکام بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد:هفته دولت یادآور خاطرات بزرگ‌مردان و دولت مردانی در طول چهل سال گذشته به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر است وباید گرامی داشته شود و همچنین دولت مردانی که در طول چهل سال گذشته منشاء خدمات بودند.

سرمست ادامه داد:هفته دولت فرصت جدیدی است که در اجرای منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم برنامه‌های جدیدی به مرحله اجرا درآورده شود و فصلی نو را با همدلی و وفاق آغاز کنیم.

وی گفت:نیازمند این موضوع هستیم که همه ارکان قوای حاکم دراستان نظیر ائمه جمعه و بزرگان و مراجع عظام تقلید دست‌به‌دست هم بدهیم تا عقب‌افتادگی‌های استان در بُعد فرهنگی و اجتماعی را جبران کرده و امید و آینده‌نگری را به جامعه تزریق کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: باید مشکلات مردم را باهمت یکدیگر رفع کرده و خدماتی درشان آن‌ها ارائه دهیم و این موضوع با شفافیت در پاسخ‌گویی و برنامه‌ریزی امکان‌پذیر است.

سرمست با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در استان قم خاطرنشان کرد: در طول هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 200طرح عمرانی، فرهنگی، گردشگری و اقتصادی خواهیم بود که بالغ‌بر4700میلیارد ریال اعتبار برای آن صرف شده است./1360//101/خ

نظر شما