شناسهٔ خبر: 34885430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح 25 واحد تولیدی همزمان با هفته دولت در کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت 25 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 250 میلیارد تومان در این استان افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت 25 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری جمعا 250 میلیارد تومان در استان کردستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: واحد تولید لوازم خانگی تلویزیون، آب سردکن و ساندویج‌ساز با عنوان آیریا و نداد کسری با ظرفیت 150 هزار دستگاه در سال در این هفته در سقز افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: شرکت فراسازان توتون آپادانا که تولیدکننده سیگارت فیلتردار و انواع تنباکوی معطر معسل است با سرمایه‌گذاری یک هزار و 500 میلیارد ریال نیز در سقز افتتاح می‌شود.

وی گفت: این واحد تولیدی سالانه 500 تن انواع تنباکوی معطر و 5 میلیارد نخ سیگارت فیلتردار تولید و برای 310 نفر نیز اشتغال ایجاد می‌کند.

دره‌وزمی تصریح کرد: در هفته دولت واحد تولیدی مهرپوش آوالان که تولیدکننده اوراق فشرده چوبی و روکش ملامینه است با سرمایه‌گذاری 490 میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی 167 نفری در شهرستان دهگلان ایجاد می‌شود.

وی یادآور شد: افتتاح و کلنگ‌زنی واحد تولیدی بتن گازی ژیوار غرب تولیدکننده بتن خشک متخلخل در سنندج، کانیبا نور و برزین زاگرس تولید کننده چراغ‌های LEDدار در بانه و همچنین شرکت سپهر صنعت آرتا تولیدکننده کنسانتره اهن درقروه از دیگر طرح‌های افتتاح شده در این هفته است.

انتهیا پیام/2330/83

نظر شما