شناسهٔ خبر: 34881693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز المپیاد استعداد‌های برتر ورزش قایقرانی کشور در سنندج+گزارش

رقابت‌های دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته قایقرانی آب‌های آرام و در ۲ بخش کایاک و کانو روز پنجشنبه به میزبانی سنندج آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، رقابت‌های قایقرانی دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور با حضور ۵۰ قایقران در قالب ۱۴ تیم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در ماده‌های ۲۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر در ۲ بخش کانو و کایاک با یکدیگر رقابت می‌کنند. آغاز المپیاد استعداد‌های برتر ورزش قایقرانی کشور در سنندج
این رقابت‌ها از صبح روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه در سد وحدت سنندج آغاز شده است و عصر روز جمعه یکم شهریور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.
کردستان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور میزبان پنج رشته قایقرانی، بوکس، کونگ فو، ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای پسران و وزنه برداری دختران است که اولین میزبانی این مسابقات در رشته قایقرانی آب‌های آرام آغاز شده است.
 
<div id="video-display-embed-code_3862238"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2505930/3862238?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما