شناسهٔ خبر: 34880039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان عنوان کرد:

فرهنگ سازی لازمه گسترش مشارکت در مدرسه سازی/خیرین مدرسه ساز فرهنگ خیری را در بین جوانان گسترش دهند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان راهکارهای گسترش فرهنگ مدرسه سازی را بررسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب عصر چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه ۹۸ در نشست با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با اشاره به اهمیت جوان گرایی در مجمع خیرین، گفت: خیرین مدرسه ساز فرهنگ خیری را بیش از پیش در جامعه به خصوص در بین جوانان گسترش دهند.
وی اظهارکرد: هر آجری که توسط خیرین در ساخت مدرسه استفاده می شود ساختمان یک مدرسه را نمی سازد، بلکه فرهنگ آینده یک کشور را می سازد و تمدن  یک مملکت را به وجود می آورد.
اسکندری نسب افزود: هرچند ممکن است تلاش‌های خیرین از دید مسولان پنهان بماند، اما اجر اخروی آن همواره نزد خدای متعال محفوظ خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، اذعان کرد: تحول در فضای مدارس نیز باید انجام شود و خیرین جوان نیز به مجامع خیرین مدرسه ساز بپیوندند و این تلاش بیش از پیش، اعضای مجامع را می‌طلبد تا فرهنگ مدرسه سازی و خیری در جامعه نهادینه شود.

بر پایه این گزارش نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با حضور احمد  اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان و جمعی از معاونان اداره کل نوسازی و روسای ادارات و کارشناسان حوزه ستادی در محل سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

نظر شما