شناسهٔ خبر: 34878900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فراهم‌کنندگان اشتغال و زمینه عزت جوانان شایسته قدردانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که زمینه اشتغال و عزت جوانان را فراهم می‌کنند شایسته قدردانی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه گذشته در جشن بزرگ عید غدیرخم در مجموعه گردشگری پل معلق شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که زمینه اشتغال و عزت جوانان را فراهم می‌کنند شایسته قدردانی هستند.

وی افزود: اتحاد بین مسؤولان شهرستان مشگین‌شهر مثال‌زدنی و شایسته تقدیر است و همین اتحاد زمینه پیشرفت شهرستان را رقم می‌زند، وجود اختلافات عمیق در بین مسؤولان سد محکمی در مقابل پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان داشت: شهرستان مشگین شهر گنج پنهانی است که شرایط لازم برای ظهور و بروز آن فراهم شده و مسؤولان شهرستان بایستی بیش از پیش برای رشد و پیشرفت این گنج عظیم اهتمام کنند.

وی در ادامه به فلسفه امامت اشاره کرد و گفت: اولین فلسفه امامت بیان احکام است، اگر امام نباشد سلایق شخصی، دین را از بین می‌برند.

عاملی تفسیر دین را دیگر فلسفه امامت دانست و اذعان داشت: در طول تاریخ هر جا دشمن به نبود مرجعیت علمی پی برده در آن قسمت نفوذ و رسوخ کرده است.

امام جمعه اردبیل افزود: امت در جامعه اسلامی نباید به اختلاف بیافتند چرا که اختلاف شرک است، اگر امام نباشد تفرقه و اختلاف در جامعه ایجاد می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اردبیل تولیت، تربیت و الگوی ابدی و جاودانه برای انسان‌ها را از دیگر فلسفه‌های امامت دانست و گفت: نظام تربیتی موجب رشد روحی و معنوی انسان می‌شود و سیستم تربیتی که الگو نداشته باشد ارزشی ندارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۱۳۲

نظر شما