شناسهٔ خبر: 34875973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نخستین همایش خیرین سلامت خراسان شمالی برگزار می‌شود

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی گفت: نخستین همایش تجلیل از خیرین سلامت استان در آبان ماه به میزبانی شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی علیرضا صفاری در نخستین جلسه اطلاع رسانی همایش خیرین سلامت استان اظهار کرد: این همایش با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و با حضور دکتر شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت و یکی از معاونان وزیر بهداشت برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نخستین همایش تجلیل از خیرین خراسان شمالی، ارائه گزارش عملکرد، ساخت مراکز بهداشتی و درمانی توسط مجمع و دانشگاه و جذب منابع خیرین جدید عنوان کرد.

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی دعوت از خیرین اهل خراسان شمالی ساکن در سایر استان‌ها و دیگر کشور‌های دنیا را از دیگر برنامه‌های این همایش دانست.

وی با بیان اینکه دو نشست هماهنگی با خیرین بجنوردی در تهران و مشهد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها از استاندار خراسان شمالی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دعوت می‌شود تا در جمع خیرین مقیم حضور یابند.

صفاری اعلام نیازمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی در بخش زیر ساختی و تهیه تجهیزات را از برنامه‌های محوری همایش تجلیل از خیرین عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با حضور مدعوین در همایش آبان ماه، چند مرکز ساخته شده توسط مجمع خیرین در بجنورد و شیروان نیز افتتاح می‌شود.

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان شمالی یادآور شد: تاکنون اجرای ۵۰ پروژه در خراسان شمالی پیش بینی شده که ۳۶ پروژه توسط خیرین آماده و تحویل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما